trussl Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Hei! Tenkte meg å ta en langtur på 60 mil + med min golf 2 86 modell 1.6 forgassermotor. Er det noe som er verdt å huske på å ha med? Noen slitedeler som kan ryke? Bilen har jo bare gått 153 000, så burde vel være noenlunde greit å kjøre med, men kan jo aldri være trygg på disse eldre bilene. Verktøy er jo selvfølgelig ett must. - Truls. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 husk jekken og utstyret til og skifte dekk:D ja og reservehjulet:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Reservehjul, jekk, hjulvinne, refleksvest og medlemskap i FALCK eller NAF, så kommer du nok frem. Neida. Fra spøk til revolver, så er vel sjansen for at du punkterer størst. Tenk på det sånn sett, at folk flest kjører mellom 10 og 20 tusen kilometer i året uten særlig problemer med bilene sine. Så at den gamle golfen skal havarere på 600 kilometer er ikke veldig sannsynlig. Personlig stoler jeg nesten mer på gamle biler enn på nye, etter ett par år som bilberger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 sjekk alle ledninger og rør i M. rommet at det ikke er slitasje eller hulll i noen . husk på at bilen kan drive å funske om det er funktig og kaldt i luften med tanke på forgasser ising sånn at det kan treffe deg om hva det KAN være husk også lyspærer for du må ha det om natten om dine ryker Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg