soundstyle88 Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Kjøpt meg gasspjeld nå til Audi A4 1,8T. Tingen er om noen av dere kan gi meg tips om hvordan jeg skal demontere den gammle? Er det noe pakninger,justering av den nye gasspjelden jeg må være obs på? :) Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazardio Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Har hatt opp min et par ganger, å rengjort det. er vel bare 4 umbrakoskruer som du skrur ut, å bytter ut den gamle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Har hatt opp min et par ganger, å rengjort det. er vel bare 4 umbrakoskruer som du skrur ut, å bytter ut den gamle. aha, trodde det var event pakninger eller instiller som måtte gjøres,takk :) Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Du har ikke noe bilde av hvordan det så ut når du hadde tatt den av? Verksted renset mitt spjeld på grunn av litt ujevn tomgang noen ganger. Etter dette ble det i orden, men vil lære meg hvordan dette gjøres og hva dere renser det med.. Give me some info.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Ta ut gassspjeldet, rens med forgasser-rens (funker bra mener jeg), vær litt forsiktig når du holder på (koster noen lapper for nytt gassspjeld) og prøv å hold på i godt ventilerte lokaler/ute;) du blir fort litt gåen i toppen hvis du holder på lenge med forgaser-rensen:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders W Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Bilder hadde vært kjekt. Siter Opel Kadett C Opel Rekord 2.0 E 1986 (skrotet) Opel Rekord 2.2i 1984 (skrotet) Opel Vectra A 2.5 C6 1995 (Solgt:( Opel Vectra C 1.9 CDTI OPC line 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Skal rense mitt gassspjeld snart, så kan ta bilder når jeg gjør det;) men det finnes litt forskjellige gasspjeld til forskjellige motorer og årstall:) blir ca likt uansett! Garasjen er forløpig fylt opp med et flyttelass som skal ut på mandag, så kan fortsatt ta litt tid;) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg