Trondh Skrevet Mars 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 Jeg må kvitte meg med min Toyota MR2 1986-modell. Fint behandlet, fint kjørt, men må evnt. pusses opp utvendig pga rust og småskader. Interiør i bra, original stand. Noe ekstra originalt utstyr. Bilen er i daglig bruk, og går som ei klokke. Dersom ingen vil kjøpe bilen går den til hugging, så her er det mulig å gjøre et kupp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Har du bilder? Send til sigurdamcar@hotmail.com Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Jeg må kvitte meg med min Toyota MR2 1986-modell. Fint behandlet, fint kjørt, men må evnt. pusses opp utvendig pga rust og småskader. Interiør i bra, original stand. Noe ekstra originalt utstyr. Bilen er i daglig bruk, og går som ei klokke. Dersom ingen vil kjøpe bilen går den til hugging, så her er det mulig å gjøre et kupp! Er også intresert. Har du bilder og litt mere spec. Hvor langt den har gått osv. Bor forresten i Narvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Har den soltak? Jeg er ca 1.88 avhengig av dagsform og satt vondt i en utgave med soltak. Satt som i en Mazda 626 GD, med strake armer og knære oppunder ørene. Tåler den fint en tur på hundre mil uten bekymring? Hva er bra og hva er ikke fullt så bra med bilen unntagen rust i tanklokket. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg