Gå til innhold

liverpool tatovering ferdig

Ranger emnet

tømrer79

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er jøder å! betyr ikke at de er særlig behagelige å se på ?= ;)

det kan jeg forsikre deg om at hverken jeg eller du er heller! hahahhah

MEN dere som legger ut bilde av tatoveringa deres, syns dem ser så sinnsykt utydelige ut, er det kameraet eller blir det slik etter en tid?

når jeg ser på miami ink så ser det så sinnsykt tydelig ut, forskjell på utstyr eller hva er det?

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg forsikre deg om at hverken jeg eller du er heller! hahahhah

MEN dere som legger ut bilde av tatoveringa deres, syns dem ser så sinnsykt utydelige ut, er det kameraet eller blir det slik etter en tid?

Når jeg ser på Miami Ink så ser det så sinnsykt tydelig ut, forskjell på utstyr eller hva er det? [/ quote]

husk at når du sitter hjemme og ser på at folk blir tatovert så ser du tatoveringen mens huden enda er veldig sår og hoven etter belastningen det er å få en nål tredd igjennom huden med blekk.. så den står gjerne mer opp og fargene er klarere. Det bildet jeg har lagt ut er tatt et par dager etter at jeg har vært hos tatovøren og dermed har hud begynt å gro over..

og husk at fargetatoveringer blir lagt litt dypere i huden enn svart og grått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på håndleddet, bryste og hele armen! Men all smerte kommer med tiden;) jo lengere du sitter, jo mer pain blir det! En sånn på 1 time merker man ikke! men 3 timer pluss! fyy faen og vondt det blir! Tok armen min i 6 timer! DET var pain! syns den kulen på håndledder var mest pain! Men har hørt det er minst vondt på innsiden av leppa, og mest pain rondt nippern;)

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider