Auda Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Har på hele høyre underarm, høyre overarm, venstre håndledd, midt på brystet ut til skuldrene. vondeste var håndleddet faktisk. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 du runker for lite vøtt ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 håndleddet og blodprøve årene var lite digg :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 er rått med tatovering, er dem flinke til å tatovere biler? på det beste stedet i Oslo? hvor bra blir det egentlig? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Kan være enig i at det ikke er så kult med et slikt emblem, men gjør man det litt skikkelig, så kan man fint fronte klubben i sitt hjerte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 er rått med tatovering, er dem flinke til å tatovere biler? på det beste stedet i Oslo? hvor bra blir det egentlig? Tatt av Johnny på Romerike tatoo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tømrer79 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Kan være enig i at det ikke er så kult med et slikt emblem, men gjør man det litt skikkelig, så kan man fint fronte klubben i sitt hjerte ;) sybtes du ikke liverpool logoen var bra?jeg ser ikke mye feil i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 lurer på mye.. få på deg litt farge din bleike jævel;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 lurer på mye.. få på deg litt farge din bleike jævel;) vikinger er hvite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 det er jøder å! betyr ikke at de er særlig behagelige å se på ?= ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 lurer på mye.. få på deg litt farge din bleike jævel;) Hah, hør på svaringen! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tømrer79 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 lurer på mye.. få på deg litt farge din bleike jævel;) ikke alle som kan bli brune eller da.jeg er så hvit som bare faen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 (endret) det er jøder å! betyr ikke at de er særlig behagelige å se på ?= ;) det kan jeg forsikre deg om at hverken jeg eller du er heller! hahahhah MEN dere som legger ut bilde av tatoveringa deres, syns dem ser så sinnsykt utydelige ut, er det kameraet eller blir det slik etter en tid? når jeg ser på miami ink så ser det så sinnsykt tydelig ut, forskjell på utstyr eller hva er det? Endret Mars 28, 2010 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tømrer79 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Det kan jeg forsikre deg om at hverken jeg eller du er heller! hahahhah MEN dere som legger ut bilde av tatoveringa deres, syns dem ser så sinnsykt utydelige ut, er det kameraet eller blir det slik etter en tid? Når jeg ser på Miami Ink så ser det så sinnsykt tydelig ut, forskjell på utstyr eller hva er det? [/ quote] husk at når du sitter hjemme og ser på at folk blir tatovert så ser du tatoveringen mens huden enda er veldig sår og hoven etter belastningen det er å få en nål tredd igjennom huden med blekk.. så den står gjerne mer opp og fargene er klarere. Det bildet jeg har lagt ut er tatt et par dager etter at jeg har vært hos tatovøren og dermed har hud begynt å gro over.. og husk at fargetatoveringer blir lagt litt dypere i huden enn svart og grått:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Jeg har på håndleddet, bryste og hele armen! Men all smerte kommer med tiden;) jo lengere du sitter, jo mer pain blir det! En sånn på 1 time merker man ikke! men 3 timer pluss! fyy faen og vondt det blir! Tok armen min i 6 timer! DET var pain! syns den kulen på håndledder var mest pain! Men har hørt det er minst vondt på innsiden av leppa, og mest pain rondt nippern;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg