Burobeng Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Jeg kan få kjøpt en Micra 1,3 aut med defekt automatkasse. Jeg har uten hell søkt etter brukt kasse i Norge og Sverige. Jeg har imidlertid funnet flere like biler med defekt automatkasse. Er det noe kjent problem med denne kassa? Kan den repareres av en erfaren amatør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Har ikke disse bilene en form for trinnløst automatgir? Har ihvertfall hørt rykter om skyhøyt bensinforbruk i forhold til bilens størrelse og effekt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Det spørs vel litt åssen micra det er snakk om, det sier han jo lite om. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burobeng Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Det er nok ca -97 modell tror jeg, jeg får mer opplysninger om den i morgen. Den har bare gått 90 000 og er ganske hel og pen. Den står imidlertid i fare for å bli til spiker... Når det gjelder bensinforbruk ble jeg sittende lenge og lese i linken jeg fant i en annen tråd her: http://www.spritmonitor.de/en/overvi...tml?fueltype=2 Er det ikke en svakhet ved denne måten å måle forbruk på at de fleste speedometer viser for mye? Når meteret viser mer enn virkelig fart vil vel også kilometertelleren vise tilsvarende for mye, og forbruket likedan? Finnes det andre opplysninger om forbruk på de forskjellige motor- og giralternativene på Micra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg