råny Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Driver og feilsøker på en wv passat 2,0 96 mod.Probleme er at bensinpumpen ikke vil starte.Har finnet ut at jeg har for lav spenning inn på pumpa 4,4v bare. Har målt strøm inn på rele og der har jeg 12v men ifra sikringen har jeg kunn 4,4v igjen. Kan det være brudd i viklinga i releet som gjør at jeg mister strøm? noen som har noen ideer her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Prøv å mål direkte ut av relè, evt. prøv å tjuvkoble relèet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Er nok ikke viklingne dersom releet slår inn, men muligens dårlig kontakt i releet, eller i ledninger. Tjuvkoble mellom de to brede kontatene etter at releet er tatt ut. Er det bra da, bytter du rele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råny Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Var releet som var kast,tjuvkoblet og bensinpumpa startet med en gang..Suverent...:m'm: Da er det bare og bestille nytt rele i morgen... Takk Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg