Modmach1 Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Må få til litt mer aktivitet på forumet vårt :D Viser her hvor enkelt og hvor kort tid man kan bruke på å fikse opp motorrommet sitt. Slik så det ut forrige fredag. Og slik så det ut på Søndag. Attpåtil ble det gjort en del andre ting på denne og Mustangen den helga ! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 wow! Det ble grisekult!! Hva heter den grønn-farven? Hva har du gjort under huven? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Hans wow! Det ble grisekult!! Hva heter den grønn-farven? Hva har du gjort under huven? Thanx.. Det er en gammel VW farge..virkelig gammel :D Jeg har lakkert forstilling, motor og detaljer. Montert noe chrome stæsj som jeg kjøpte på Usa turen i høst og gitt den litt kjærlighet :rolleyes: Selve motoren er nybygd og er kostet på 32,000,- Nytt alt fra veiv ets.. Den tidligere eieren har laga hull i panseret så jeg har kjøpt et 14x6 K&N Luftfilter. Også montert MR Gasket forgasser forhøyer for å få filteret litt lenger opp :D . Er jo igrunn ikke Race stilen vi driver med i Molde, men denne får den stilen med 15x10 bakfelger på 295 dekk ets. Men litt senking får den da :cool: http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 håhå, gleder meg til å se åssen den blir! thumpsup Åff tåpik: har du noen flere bilder av Ole Jørgen`s 76 Camaro? Det er så mange drita råe biler i gjengen deres! :usa: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Hans håhå, gleder meg til å se åssen den blir! thumpsup Åff tåpik: har du noen flere bilder av Ole Jørgen`s 76 Camaro? Det er så mange drita råe biler i gjengen deres! :usa: Takk for det :cool: Skal poste bilder videre. Firebirden skal stå klar om noen måneder. Er en del biler av Ole Jørgen`s 76 Camaro her: http://www.moldestuket.com/79ggalleri.htm Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Det var jo et kjemperesultat etter en helg det der!! Den blå Camaron der var jo sleip som f også. Liker kombinasjonen med de felgene på den bilen. Må også si at den nyere fronten er noe fetere enn den originale for 76 :) Til inspirasjon for dere 2nd gen'ere: http://www.boobhead.org/car_pictures/onblocks.html ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by ChevyKen Det var jo et kjemperesultat etter en helg det der!! Den blå Camaron der var jo sleip som f også. Liker kombinasjonen med de felgene på den bilen. Må også si at den nyere fronten er noe fetere enn den originale for 76 :) Til inspirasjon for dere 2nd gen'ere: http://www.boobhead.org/car_pictures/onblocks.html ;) Ken Takker :) Må stå på når man først er på verkstedet :op http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 hvor stor motor har du i bilen?. Er for øvrig ikke i den heldige situasjon at det meste av orginale deler i motorromet er tilstede. Det meste er skrud i stykker på min bil, så det blir vell en tur til Bjørn på Camaro&firbird skroten for å få tak i deler. Var forøvrig inspirasjon til å prøve å få gjort noe med mitt Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by T/A 455 så det blir vell en tur til Bjørn på Camaro&firbird skroten for å få tak i deler. Hvem hva hvor?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by T/A 455 hvor stor motor har du i bilen?. Er for øvrig ikke i den heldige situasjon at det meste av orginale deler i motorromet er tilstede. Det meste er skrud i stykker på min bil, så det blir vell en tur til Bjørn på Camaro&firbird skroten for å få tak i deler. Var forøvrig inspirasjon til å prøve å få gjort noe med mitt Det er en 400 motor. Er heldig med tanke på at jeg har alt av braketter ets i motorrommet. Blir bedre helhet på tingene da. Har stagene som skal gå tvers foran på radiatorsupporten og til innerskjermene også, men har så stort lager med deler at jeg ikke har finni de enda :D De dukker nok opp. Morro å høre at dette inspirerte. Post bilder av hva dere andre holder på med også !:) Morro å se !! http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by Hans Hvem hva hvor?? I Sverige. Hyggelig kar med hyggelige priser. Annonserer i Power og Wheels i allefall. http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Ny garasje ønskes!, får ikke porten igjen engang :( bygd for å få plass til 240 inni. Viss det er noen her på forumet som er fra Halden og vet om noen garasje plass hadde det vært fint. Motoren settes i TransAmen i dag etter 3 ukers venting på motorfester. Det har heldigvis regnet mye så all snøen og isen er borte. Blir fremdeles en spennende opplevelse å taue 1500kg bil med peugot 405 med dårlig clutch :S . Vi har et 600krers digitalkamere tror ikke det er snakk om megapixel i det heletatt på det, på en god 100 pixel. Men blir vell å prøve å få tatt noen bilder. Bilen ser forøvrig helt jævlig ut, men det himdrer den ikke å gå fort så vidt meg bekjent. Rust er vell bare letting av bil er det ikke?, er student og alt av studielån har så si gått til motor så får vell prøve å gjøre noe med resten når studielånet kommer til høsten. Vi får se hadde vært litt morsomt med sån en Weiand sak også Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 OT: Hmm, dinna stylinga (vinylen og fargen) på dinna Camaroen minnte meg om bilen til ein kompiss av meg. Ein Scirocco, den blei kjøpt i Molde for ei stund sia. Kjenne dere til den bilen? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by Kaksa OT: Hmm, dinna stylinga (vinylen og fargen) på dinna Camaroen minnte meg om bilen til ein kompiss av meg. Ein Scirocco, den blei kjøpt i Molde for ei stund sia. Kjenne dere til den bilen? Kan ikke si det dessverre.. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg