Gå til innhold

Diverse støy fra høytalerne

Ranger emnet

DatDude

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har noe som kan minnes om dynamo støy fra høytalerne. Det som jeg synes er litt rart er at dette bare skjer av og til. Det kan komme og gå når det passer spilleren/bilen. På det verste er det også støy fra spilleren når jeg skifter spor på cden osv. (hører cden snurre).

Er det noen som har noen formening om hva dette kommer av? Har sjekket jordning, og også fått "bekreftelse" av brs-personell at det ser helt greit ut.

Tenker at det kan være linjeutgangene på spilleren min. Samtidig synes jeg det er litt rart at støyet forsvinner i perioder.

Har også delvis sjekket plassering av kabler osv. Dette kan jeg gjør mer grundig, men ser ikke vitsen hvis det er noen her som f.eks. kan på grunnlag av det jeg har forklart se at det er linjeutgangene på spilleren min.

Kan vel være greit å informere om at installasjonen var noe mindre grundig da jeg først koblet spilleren til første gang. Det er derfor jeg tenker at jeg kan ha brent linjeutgangene, og siden ha forebygd grunnlaget for at de ble ødelagt.

Lang post, men håper noen kan gi meg noe kunnskap og informasjon rundt problemet mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Pioneer dehp77mp.

har sjekket jording fra spiller og forsterkere til karosseriet.

Har gått igjennom tipsene til bilradiospesialisten når det gjelder cd-støy.

Tenker at det kan komme av den samlede klompen av ledninger som sitter klemt bak spilleren.

Men det som undrer meg er hvorfor dynamostøyet bare er der av og til?

Tenker på å fikse linjeutgangene om det er tilfelle. Men skulle gjærne visst om det er derfor jeg får dynamo støy bare av og til:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider