Gå til innhold

SJELDEN 80? Audi 80 LS -76

Ranger emnet

Bjornjoran

Anbefalte innlegg

Jeg får liksom ikke mye svar inne her men....

Er denne audi'en sjelden?

Er en 1230 Audi 80 LS typ 82 1588 ccm forg motor.

IMG_6213.jpg

IMG_6714.jpg

IMG_6706.jpg

Får håpe jeg får flere svar på denne tråden da.

-Mercedes E250D S124. Godt utstyrt taxi. Sportline-karo, 4x el ruter, cruisecontrol, ASD,++

X

-89 Mercedes 250D 400km, 88 Mercedes 250D 680km

-95 Audi A6, 92 Audi 100 2.3, 76 Audi 80 1.6 LS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste er nok oppspist av rust for lenge siden :) Hadde faktisk en slik, bare -77 modell, en liten periode for ca 15 år siden. Den fikk tilnavnet "kjeksen" fordi den allerede da var oppspist av rust og generelt råtten. Men den var faktisk overraskende komfortabel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, takker for svar. :)

Har enda ikke sett noen 76 modeller.

Ja disse er veldig komfortable, girkassa er topp, setene er gode osv.

skal nå rustbehandle den overalt. Bak forsetene, er det nesten ingen rust.:m'm:

-Mercedes E250D S124. Godt utstyrt taxi. Sportline-karo, 4x el ruter, cruisecontrol, ASD,++

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste er nok oppspist av rust for lenge siden :) Hadde faktisk en slik, bare -77 modell, en liten periode for ca 15 år siden. Den fikk tilnavnet "kjeksen" fordi den allerede da var oppspist av rust og generelt råtten. Men den var faktisk overraskende komfortabel :)

Vi hadde også akkurat slik, og den var også oppspist av rust. Dette var på begynnelsen av 90-tallet, og karosseriet var vel mer eller mindre gjennomsiktig :D Husker spesielt når vi vrengte av setetrekka som hadde stått på siden bilen var ny, under der åpenbarte det seg strøkne seter, i en farge som best kan beskrives som spygrønn :D

På den tiden var dette en verdiløs bil, og jeg husker vi hogde den pga en defekt drivknute faktisk. Men nå er det sjeldne biler ja :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :)

JEg er jo bare 16 år så da vil jeg tro dette er et fint prosjekt da. Har begynt å pusse rusta nå, skal snart sveise skjermene.

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Det høres ut for meg som at du har maken bil som trådstarter. Jeg ser for meg at de fleste "normale" biler eldre enn 1980 begynner å bli sjeldne, iallefall som er i god stand, da de fleste er rusta uansett hva slags merke det er.

Har du tid, råd og sted til å gjøre det, vil jeg anbefale deg å restaurere Audien din, hvis den ikke allerede er det.:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider