commodus Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 (endret) her er da min bruksbil=) 95mod 2.0l g3 variant! skal ikkje gjøre for mye på denne, bare g4 look lykter, monovisker, coilovers, soting av ruter, og hjulbuelister. ellers blir den original=) Endret Mai 6, 2010 av commodus Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 den som sto på autodb eller noe? en 2 liter eller noe? har sett på den ihvertfall,tenkte å kjøpe den selv eller ihvertfall ringe på den ;) fin bil! mye planer? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 vetkje om han la den ut der, var en kompis som hadde den=) 2.0literen ja=) tja skal hvertfall ha nye felger,lykter,coilovers,monovisker. vil egentlig ha den så clean som mulig...ikke masse jalla plastik over alt og sånt! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 høres bra ut :) du kan jo sote innmaten på orginal lyktene da :D syntes det er en fin mod som koster lite.. eller så kan du jo få kjøpt angel eyes av meg! :D hehe Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 syns org lykter er møkka stygge:D har et par golf 4 look lykter liggende jeg skal ha i=) kunne godt tenkt meg nytt interiør også=) er noe slitt det jeg har:P Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 hehe.. ja, er vel egentlig litt enig, har sett litt på sånne golf 5 look lykter jeg nå.. vurdere å kjøpe, men vet ikke helt.. hva slags intriør skal du ha? skinn? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 (endret) måtte prøve vento felgene på:D ble ganske kult!! Endret Mai 6, 2010 av commodus Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 da har den fått nytt coilovers sett, nye hjullager og nye briller=) ble noe kleint det bilde... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg