Gå til innhold

Audi 80 - varmstartproblem, ladefeil og anna knas...

Ranger emnet

vestmek

Anbefalte innlegg

Har bladd gjennom forumet og sett etter tilsvarande problem, har funne nokon, men ingen løysing. Prøver derfor å søka litt hjelp...

Bilen er ein audi80 94mod 2.0. I utg pkt var problemet dette:

-Bilen startar fint når den har stått lenge, eksempelvis frå kveld til morgon, eller morgon til ettermiddag. Men dersom bilen er varm, er det ingen reaksjon i startaren. Av og til kan det hjelpa å halda tenningsnøkkelen i startposisjon lenge, og plutseleg startar bilen... Stort sett hjelper heller ikkje dette.

Startmotor er bytta uten at dette var til hjelp. Har målt spenning på startar, alt normalt. (Vel og merka når bilen har stått ei stund...)

Er du så heldig å få ein dytt startar bilen veldig lett...

Nokon som har peiling? Har plukka sundt for å sjå etter åpenbare elektriske feil, ingen funne til no.

I tillegg starta ladelyset å lysa for eit par dagar sidan. Bilen slutta og lada, og stoppa. Bytta dynamo i dag til ein brukt, måler på den at den skal lada, men bilen klarar ikkje å halda seg med strøm. I tillegg blinkar varsellys for oljetrykk og bremsevæske, men dette reknar eg med er pga for lite strøm, sjølv om det skulle slutta når eg har batteribooster på og kun står på parklys...

Det virkar også som at instrumentlysa er svakare enn dei skal, sjølv om eg har ekstern strøm. Leitar etter feil på det elektriske, men veit lite om kva eg skal sjå etter...

Takkar dei som kan bidra med noko her, har akkurat betalt årsavgifta, og hadde ikkje håpa på at dette skulle skje...

God påske!

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider