mariuskj92 Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 byttett nettopp til meg en bmw 318 kjørte uten olje i ca en time, til bilen begynte og tiikke meget høyt, da jeg fant ut at bilen manglet olje. fylte på olje, men lyden forsvant ikke, noen som vet va som kan være galt ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 (endret) Du var klar over at den var HELT tom for olje, og du kjørte en time??? slik? Endret Mars 30, 2010 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 For det første er det total feilpost. Og tror nok denne karn er kun ute etter å lage bråk her på forumet:chairshot Raporterer denne jeg. INGEN er så dum at de kjører en bil som er tom for olje. Dessuten ville ikke du kunne kjørt den en time uten olje. Total skjærings :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Feila deg?? Alle kan gjøre feil vettu :) Men jaa den lager slik lyd som den på filmen, har du noe anelse?? Kan det være noe med ventilene?? Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg