Gå til innhold

tips om stereo..

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Hallo.

Når snøen smelter kommer bilen, og så skal jeg jo selvsagt ha litt og spille musikk på, meen jeg skal ikke bruke direkte mye penger på dette..

Er ikke på utkikk etter noe superannlegg, vil kun ha noe som man kan høre ålreit bass fra, og som man slipper og betale så alt for mye for..

skal kjøpe et frontsett, men vet ikke hvilket, kom gjerne med tips, men husk at jeg ikke skal bruke mye tilsammen.

Har funnet en forsterker jeg er litt int i,, for meg betyr ikke merket noe.. http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=209243902&n=517554917&pn=897416667

Sub er jeg litt usikker på, blir nok 10" som er mest aktuelt i denne omgang, er det noen og anbefale som heller ikke koster mye?

har nok av ting som skal fikses på bilen, så jeg vil bare ha noe jeg kan spille litt med den første tida..

mvh fredrik

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Adnoh

Hallo.

Når snøen smelter kommer bilen, og så skal jeg jo selvsagt ha litt og spille musikk på, meen jeg skal ikke bruke direkte mye penger på dette..

Er ikke på utkikk etter noe superannlegg, vil kun ha noe som man kan høre ålreit bass fra, og som man slipper og betale så alt for mye for..

skal kjøpe et frontsett, men vet ikke hvilket, kom gjerne med tips, men husk at jeg ikke skal bruke mye tilsammen.

Har funnet en forsterker jeg er litt int i,, for meg betyr ikke merket noe.. http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=209243902&n=517554917&pn=897416667

Sub er jeg litt usikker på, blir nok 10" som er mest aktuelt i denne omgang, er det noen og anbefale som heller ikke koster mye?

har nok av ting som skal fikses på bilen, så jeg vil bare ha noe jeg kan spille litt med den første tida..

mvh fredrik

Hei Fredrik...

Hvis du ønsker best mulig lyd per krone vil jeg anbefale deg Vibe Blackair 100 som er en 10" subwoofer. den koster 1587,- som frontsett vil jeg anbefaler Vibe SR50 som er et 5,25" eller Vibe SR60 som er 6,5"

Priser på SR høyttalerene

SR50 Kr 1179,-

SR60 Kr 1339,-

for mer info se http://www.v-i-b-e.com

Mvh

Roy Andersen

Kun råeste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en meget billig forsterker til å levere 4x125watt rms..

noen som vet noe mer ang. denne forsterkeren.. kunne tenkt meg en sånn til å drive frontsett og bakhøytalere..

Men, har ganske bra ellers i bilen så vil helst ikke kjøpe noe..billigt..

noen som vet om denne er noe tess?

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du kanshe så.. så skal jeg ha en 4kanaler..

Skal jeg bruke penger på sterker kjøper jeg Cadence, siden jeg har dette fra før..

Tenkte litt på komplett Cadence anlegg i bilen..

Må bare bytte ut Rockford Fosgate subben min da med 2x10" Beast fra Cadence.. skal viss bli meget bra med den Monoblokka jeg har Cadence Z7000

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider