Gå til innhold

Sliter med bensintyv, tips?

Ranger emnet


_Evje_

Anbefalte innlegg

Hei, det har seg slik at jeg sliter med en bensintyv. For andre natt på rad er tanken så godt som tom for bensin. I går kjørte jeg litt over 1 mil før jeg var tom, og idag kom jeg til jobb.

 

Og bensintanken lekker ikke, det ligger ikke noen bensin under bilen, så ikke prøv dere på den. Den bruker heller ikke 10-15 liter på mila :)

 

Så jeg tenkte å hevne meg litt på vedkommende som er så stakkarslig og gjør dette mot meg. Jeg vet ikke, men har litt liten tro på at bilen blir tappet i natt. Så tenkte jeg kunne legge ut litt åte. Hørte med en fra jobb at folk som hadde opplevd dette hadde lagt ut åte, altså en bensinkanne. I den er det bensin og sukker. Funker dette?

 

Ellers er det bare å komme med forslag på ting som kan helles i bensinkannen, og som går i motoren. Ønsker at vedkommende får tidenes motorhavari :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema har noe som heter "Tankspiral"

Fra biltemakatalogen; Stopper bensintyven. Hindrer tyverimed slange av drivstoff via påfyllinsrør. Koster 39,90,-. Artikkelnummer fra Biltemakatalog fra Vår og Sommer 2009(Kanskje samme art.nummer, men vet ikke. Her er det ihvertfall; 33590.

Ellers kan du søke på "Tankspiral" på http://www.biltema.no :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukker er ingenvits. den funker fint på noe som en gressklipper eller freser/mc, men ikke på en bil som har et såppass avansert filter!

 

alt som er skjer er at klisset skal i gåseøyne tette filteret. men det skal være STORE! mengder i grunn for åha effekt!

 

tror du bare skal ta deg fri til å holde utkikk. så denger du dritten ut a jævlen.. ville jeg gjort!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med avgiftsfri diesel oppi? da ser det ut som det er oljeblanda og stakkaren trur sikkert at det er gressklipper-bensin med noen prosent olje i;)

 

eller som jeg sa, piss oppi;) da skjærer du motoren, det gjorde en kompis på mopeden

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår