Sandmo Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Er litt lettere å vaske dekk/felg rett etter man har tatt dem av, da er det bare å dra over med et lag voks og sette på igjen. Sant, men disse ble pakket bort uten vask ;) Ikke det at det var et sååå stort problem, eneste var den inngrodde rusten! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Sant, men disse ble pakket bort uten vask ;) Ikke det at det var et sååå stort problem, eneste var den inngrodde rusten! Sant nok, er ikke alltid like flink selv, hehe Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Prøver å være flink, men fattern pakka dem vekk en dag mens jeg var på jobb, og skrudde av vannet ute :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Ahh, sett han til vaske neste gang, hehe Har chrome, så må passe på chrome'n jeg da. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Ja, lurt å passe litt på det ja ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 sender felgene mine til deg så du får vaske de ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Ja, det kan du tro ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg