Gå til innhold

styling til Rekord 85 mod

Ranger emnet

k_wannebo

Anbefalte innlegg

..... hvis jeg skal trimme bilen for 20 000... hva bør jeg bruke pengene på?? [/b]

de pengene bruker du på en annen motor og drivlinje, eks c20xe motor (2.0l 16v 150hk) så kan du kjøpe et sett hissige kammer og litt stæsj til den.

jeg lurer på om det fins noen websider med styling og/eller trimming til denne bilen??.

vet lexmaul hadde styling til denne før. noe nytt er vel håpløst å oppdrive, men brukt burde vel gå.

www.enem.se

www.kollevold.no

www.krbtrading.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k_wannebo

hallo.... jeg har kjøpt meg en opel rekord 2.2i 85mod ls e, som er i relativt bra stand..... jeg lurer på om det fins noen websider med styling og/eller trimming til denne bilen??..... hvis jeg skal trimme bilen for 20 000... hva bør jeg bruke pengene på??

Les gjennom forumene på

http://www.opelmotorsport.com/

http://www.opeltuners.com/

Turbo og bremser/understell er det jeg hadde brukt 20K på :D

Morten

MS

Audi S4

Renault Trafic

Monza 2,5E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke turbo og understell/bremser til 20k som er verdt og ha. understell: f,eks gule-koni ~5000, bremser ~5000, foringer ~4000

turbo: 6000

eksos manifoild (hvis ikke det sveises selv) ~6000,

smarttuner ~5000,

dyser og div ~2000,

intercooler ~3000 for en brukt en

smidde stempler ~8000,

råder ~8000,

div bolter og pakninger ~3000.

borring ~1000

overhaling av topp ~4000

da havner vi på 59000,-

men da skulle det gå bra oxo! selvfølgelig kan det gjøres langt billgere, tilogmed til under 10k, men er det verdt det? har man 20k og bruke på det så er det bedre å kjøpe en nyere motor og begynne med. og de 150hk i en c20xe går nok bedre (om ikke så langt i fra) som en "jalla" konvertert 2.2i.

men men, bare mitt synspunkt på saken.

ikke begynn å diskuter på priser og div jeg har satt opp, er bare sånn sirka, noe er billigere, noe er dyrere osv. men saken r at det blir dyrt :rolleyes:

-stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... tror jeg skal prøve meg på en c20xe motor.... de var ikke så alt for dyre...men jeg kanskje at jeg kunne ha fått plass til noe større...kanskje en 2.5v6 24v eller kanskje 3.0?..det er værre med styling... ingen som vet om noe lotusstyling til rekord??

Hvis du skal ha det godkjent så er det ikke så mye du kan trimme før du må ha understell fra commodore C . Grensa der er ca 200hk, dersom du ikke spanderer TUV godkjente bremser, se ombyggningsdata http://www.opelmotorsport.com

Lotus styling, kan muligens benytte kit til omega? Ser på opel-rekord.com at det går å montere vanlige omega fangere.

MS

MS

Audi S4

Renault Trafic

Monza 2,5E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo.... jeg har kjøpt meg en opel rekord 2.2i 85mod ls e, som er i relativt bra stand..... jeg lurer på om det fins noen websider med styling og/eller trimming til denne bilen??..... hvis jeg skal trimme bilen for 20 000... hva bør jeg bruke pengene på??

Ta kontakt med tk-økenomi trimming, eller meg, jeg kjenner en som er helt rå til og bygge bilmotorer han fikser alt meget bilig, kunne ordne en 2.0l motor med turbo får meg , nytopp, 8skinka vei, smidde stempler osv, for 15000kr ink garanti på jobben selv om det er en svart jobb

så bare ta kontakt med meg skal jeg se hva jeg kan fikse

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by totta

Ta kontakt med tk-økenomi trimming, eller meg, jeg kjenner en som er helt rå til og bygge bilmotorer han fikser alt meget bilig, kunne ordne en 2.0l motor med turbo får meg , nytopp, 8skinka vei, smidde stempler osv, for 15000kr ink garanti på jobben selv om det er en svart jobb

så bare ta kontakt med meg skal jeg se hva jeg kan fikse

hvor my hk får jeg da egentlig??

da må jeg vel ha nye bremser og girkasse, muligens nytt drivverk?? noen som vet hva slikt koster?? og hva slags kasse jeg må ha??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal bygge bil så er det beste og billigste og gå for bremser og andre deler fra større opler.

Bremser feks: omaga 3000 bremser er veldig bra. koster deg kanskje rundt 2500-3000

motor ville jeg ha valgt 2,4i rekord, 2,6 omega/ senator. det er lettere å tilpasse.

meld deg inn i den beste klubben, opel motorsport club, så får du tilgang til opel forumet. der finner du garantert ALT av deler du trenger og hjelp.

Hilsen

Andreas (ALJ_GSi)

Kun råeste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider