HaRKooN Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Litt dødt her på supraforumet! Ingen som har noen fine prosjekter el. som de kan meddele oss andre! Det er aldri gøy å sitte å kjede seg! :op Noen som har erfaring med vannsprut på Mk3 ? Funker det bra? :) Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Enig med du, er dødt her.. Har du MK3? sjekk ut min thread.. har du hatt no kontakt med varmeapp. på denne bilen? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Du kan jo legge ut eventuelle spørsmål her også....vet det er en del mkIII eiere der ihverfall ;) http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewforum.php?f=48 @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by @lpher Du kan jo legge ut eventuelle spørsmål her også....vet det er en del mkIII eiere der ihverfall ;) http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewforum.php?f=48 @lpher Synes det virekr som oss som har supra heller bruker ts.ogn forumet enn dette. Gjør ikke meg så mye, følger med på begge og litt til jeg. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Turbotrille Synes det virekr som oss som har supra heller bruker ts.ogn forumet enn dette. Gjør ikke meg så mye, følger med på begge og litt til jeg. ;) Ditto ;) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 z Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 ser ikke så mangen med mk2 supra her inne. har nettopp kjøpt min. Siter 240 z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 MK3 du mente å taste inn? :) Nei, er jo en gammel bil.. 1991.. Får se om det ikke blir en Skyline R34 viss de som er på tur inn til svergie nå i vår kan regges.. så blir det muligens en liten ivestering der :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by Shyggen MK3 du mente å taste inn? :) Nope...."240 z" er den stolte eier av en 1984 modell Celica Supra...en mkII altså ;) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Kult, :D 2.8i i denne modellen, 10år igjenn så er det veteran og greier :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 "supratt" inne på TS-OGN forumet har en dønn strøken mkII med (mkIII) 7M-GE motor i...med effektanlegg å no småtteri...DEN er det skikkelig go' lyd i! ..og DET blir vel en konge-veteranbil å ha! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hørtes heavy ut ja :) er ikke helt gla i chassiet.. men, ellers er bilen tøff :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 z Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 det er en god grei fameliebil.var på søndagstur i går.27 mil på glatt vei.kjempegøy.kjerringa skriker litt når jeg ligger sideveis på glatten. må ha en grei bruksbil til datsunen kommer på veien. Siter 240 z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Jepp, finfin :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supratt 3.0 Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Ett bilde av "Gammelhunden" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg