ChevroletVan Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Hei. Kan dere lage en mobilversjon av BF? Hadde vært litt greiere å bruke BF med en mobilversjon tilpasset HTC og iPhone osv... Tilpasset bredde og brukervennlig:D Håper dere kan gjøre det sånn at det blir enklere for meg og min HTC å bruke BF. Takk.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonVat Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg skulle gjerne sett at dere la inn støtte for tapatalk for iPhone/iPod Genialt enkelt å surfe og skrive i forumet :) http://www.tapatalk.com/en/plugin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 BIlforumet fungerer flott i Opera Mini, bare så det er sagt! Og dersom du gjerne vil spare litt penger, kan du deaktivere bilder. Da går dataforbruket ned til en fjerdedel. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonVat Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 (endret) Har jo litt å si at det blir en "lek" å lese forumet på tlf om det blir f.eks tapatalk. Tapatalk støtter og de fleste forumløsninger Simple Machines Forum IP.Board phpBB vBulletin V3,7 V3,8 og V4 og Mange tlf f.eks iPhone, BlackBerry, Android and Nokia Endret Mars 31, 2010 av JonVat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg skulle gjerne sett at dere la inn støtte for tapatalk for iPhone/iPod Genialt enkelt å surfe og skrive i forumet :) http://www.tapatalk.com/en/plugin Stod ikke noe sted at det var til HTC ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonVat Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 (endret) Det er til HTC, iPhone, Nokia, Androide osv Står mer detaljert i forumet dems Endret Mars 31, 2010 av JonVat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Står ikke HTC her nei....: Only 3 easy steps to make your forum's app on iPhone/Android/Nokia Forresten min HTC Touch Pro 2 Har ikke Android, men WindowsMobile 6.5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Hadde også vært genialt med en forenklet side som greit kan leses i standard mobil nettleser, for oss som ikke har touch-telefon. Noen av oss er av den gamle skolen, og må ha knapper å trykke på! :D Opera mini funker på et vis ja, men det kunne sikkert lages enda bedre. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Vi tenker på det i nyeste versjonen :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg