Gå til innhold

Nykjøpt Passat

Ranger emnet

johand6

Anbefalte innlegg

Heisann jeg har nylig kjøpt meg en 97- Passat 1,8T. Lurer på om noen vet hvor man får tak i noen fine hvite sideblinkere?

Og hva mener folk om Forge 007 resirkventil? Er den skadelig? Eller er den bedre? Lest en del om den med mange delte meninger, noen sier den er bedre, noen sier den ødelegger motoren. Innspill?

Hva er det beste luftfilteret med fet lyd til en billig penge? K&N er vel det som er mest "kjent" men er det best og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvite blinkers for du tak i på nettet eks http://www.bsbildeler.no

mener du dump ventil?, man skal egentlig ikke bruke på vag biler, men fungerer for det da

k'n filter så kommer det en liten pss lyd når man gasser, men det gir bra lyd

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvite blinkers for du tak i på nettet eks http://www.bsbildeler.no

mener du dump ventil?, man skal egentlig ikke bruke på vag biler, men fungerer for det da

k'n filter så kommer det en liten pss lyd når man gasser, men det gir bra lyd

Sett litt på bsbildeler.no men synes bildene av dem er så dårlig at man ser ikke hvordan det vil se ut på bilen. Mener resirkventil, vet at dump ventil er fy fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg anbefaler deg å montere et åpent luftfilter som f.eks.KN, da vil du få litt bedre lyd og du vil også få litt lyd når du slipper gassen.

Ja vet, eg har BSR sitt filter, men det skal jo oljes og hørt at det er ugunstig med tanke på lmm så har tenkt å bytte til feks K&N

Lenke til kommentar
Del på andre sider