dimmern Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 har en 530 topp med omslipt a-kam, noen tips får å få mest mulig fart ut av denne billigst mulig? skal sitte på en møkka k motor foreløpig bare for og ha det morro og bruke opp bilen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Den toppen funker aldri på en K-motor uansett hva du gjør pga K-motoren har forbrenningskammer i stemplene. Men uansett, port å slip toppen, så er du langt på vei. Større ventiler er også noe å tenke på. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Skal du ha det til å funke på K må du enten bytte stempler, eller flytte kammen over i en 631-topp. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dimmern Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Den toppen funker aldri på en K-motor uansett hva du gjør pga K-motoren har forbrenningskammer i stemplene. Men uansett, port å slip toppen, så er du langt på vei. Større ventiler er også noe å tenke på. :) åja... det tenkte jeg ikke over en gang. da går toppen rett på f blokka! men du husker ikke hvor mye moment kamakselen skal skrus til med på 530? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.