Gå til innhold

530 topp med omslipt a-kam

Ranger emnet


dimmern

Anbefalte innlegg

Den toppen funker aldri på en K-motor uansett hva du gjør pga K-motoren har forbrenningskammer i stemplene.

 

Men uansett, port å slip toppen, så er du langt på vei. Større ventiler er også noe å tenke på. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den toppen funker aldri på en K-motor uansett hva du gjør pga K-motoren har forbrenningskammer i stemplene.

 

Men uansett, port å slip toppen, så er du langt på vei. Større ventiler er også noe å tenke på. :)

 

 

åja... det tenkte jeg ikke over en gang. da går toppen rett på f blokka!

men du husker ikke hvor mye moment kamakselen skal skrus til med på 530?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår