Gooner87 Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Noen som vet hva navnet på stylinga er? Hva annet er det som er gjort som dere kan se utifra bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 ingen styling på den der gitt. Orginal GST Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 ingen styling på den der gitt. Orginal GST Takk for hjelpen! Syntes den var råtøff. Hvordan kan man for eks gjøre en GSX lik som den. Eller tilnærmet lik. Holder med fin lakk, senk, sote rutene, og noen fete fete felger. Har vært i kontakt med han selger denne. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=18715624 Hvor vanskelig er det å få skilt på den selv. Han skal ha en 20k ekstra for å få skilt på den. Er det mye jobb? Jeg har null peiling og null kontakter når det gjelder slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 du må muligens ha orginale dekk/felger, orginale baklys, og som annonsen sier, bygge om til vanlige blinklys. Ellers er det bare å ta kontakt med innførselen i drammen eller trondheim for å få den godkjent. Så må du innom biltilsynet en tur. den du ga link til trenger, felger, senk, soting og en stor intercooler i fronten. Så er den lik. Så for ca. 30 000,- så blir den lik :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Tusen takk for hjelpen! Da kan det se ut som om det blir Eclipse på meg. Hva er svakheten på disse bilene? Noen ting jeg burde se grundigere på når jeg skal se på bilen. Burde jeg heller sende bilen på NAF-test bare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andakanda Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 (endret) du kan bare drite i å få skilt på den gsx'en der, garanterer deg bilen skal vere original som da den forlot fabrikk for å få den godkjennt på unntaksparagraf 1.15 da må han isåfall demontere alt han har satt på først, få tak i originale delene og så få den godkjennt den bilen har vert oppe til diskusjon fleire ganger, du kan jo stikke innom forumet på mitsubishklubben.no , et par stk der som har gitt opp allerede Har selv ein GSX 97 mod, kan skrive opp et par småting som går igjen på stort sett alle eclipser , og du kan sjekke http://www.vfaq.com som er "bibelen" Dårlige ; ( min erfaring ) - Lekkasje problemer ( spesielt de med turbovinge, vannet lekker inn under vinga ) , dårlige pakninger rundt bakruta og i taket. Og hovedproblemet her er at mitsubishi lager ikkje lenger pakningen til bakruta ( den er forma som ein stor O ) , så du må enten finne ein på ein skraphandler eller lage til nåkke sjøl. - Elektriske vinduene er eindel kødd med, det som går igjen ofte er at to plastikk-bitter inne i førerdøra knekker og vinduet går lenger opp enn det skal så det setter seg fast mellom døra og karmen når du har døra igjen. Hadde det sjølv på min men er ein enkel fix om du veit kordan =) - Om du planlegger å pimpe opp motoren er det mange som tar ut "balance-shaftet" ettersom dette kan ryke og traspe hele motoren din - generellt litt sånn småplukk på de heile veien , men kjøper du skikkelige deler så holder det. Har kjøpt alt av Gates-racing siden eg fekk min, de har garanti til dommedag. - Har hørt at kalesjen på spyder-versjoner er dårlig men har ikkje det sjølv så veit ikkje - masse støy, hører godt det som skjer utenfor bilen =P Gode ting er vel at med billige oppgraderinger så går bilen sjukt bra , delene er billige om du bruker amerikanske sider som ( http://www.extremepsi.com <-- genial side , kjøper alt derfra ) får originale mitsu deler samt alt annet du trenger Eg brukte budsjett på 16 tusen ( dyser, bensinpumpe, turbo, intercooler, logger og litt stasj til + skrudde opp turbotrykk ) bilen går som et villdyr forsikringen er ikkje så gale ettersom dei er sjeldne biler , betaler 8000 i året for min 97 GSX med 280-300hk, 4x4, automatgir. fullkasko. Men verd alle penga ettersom du har ein bil som etter min meining har et av de kuleste designa i manns minne =) PS : de lekker ofte eindel fra blokka, sjekk godt der er mitt råd PSPS: og ja , den bilen er original, bare godt tatt vare på i lakken, senka, sota ruter, nye felger , intercooler og nye kvite "side-blinkers" framme på fangeren ( har de samme eg så kjennte de igjen ;) originale er gule ) Endret April 5, 2010 av andakanda Siter Mitsubitshi Eclipse 97 GSX, 2.0 - 220hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 det står jo også at engangsavgift ikke er betalt. iflg selger påløper da ekstrautgift på 80000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.