Verdensrekord Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Er det mulig å ettermontere Cruisekontroll på en Audi a4 1.9tdi 2000 mod med tiptronic? Uten mye opplegg. Var nemlig inne med diagnoseapparatet på jobben og der sto det at jeg kunne aktivere det. Så det jeg egentlig lurer på er om jeg bare kan montere hendel til cruisekontroll også bare aktivere den? Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Er det mulig å ettermontere Cruisekontroll på en Audi a4 1.9tdi 2000 mod med tiptronic?Uten mye opplegg. Var nemlig inne med diagnoseapparatet på jobben og der sto det at jeg kunne aktivere det. Så det jeg egentlig lurer på er om jeg bare kan montere hendel til cruisekontroll også bare aktivere den? vanskelig å si! men tipper du må ha denne http://kufatec.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6_13&products_id=134 og seff hendel... Kufatec har mye fint til VAG! ;) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Trenger hendelen, kablene og å kode om :) Lar seg fint gjøre. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Så lenge du har E-gas så skal det gå fint ved å bytte hendelen og montere disse kablene. Har du gasswire er det styrt med vakum og litt mer komplisert. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg