Gå til innhold

bilder av prosjektet mitt

Ranger emnet

gunnarH

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen kommer seg nå vr6r! :D Den blir rett og slett skamrå...blir spennende og se hva slags farge du velger på den! :) Blir den ferdig til første Gatebil i Våler?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

hva er url'en til FK sine sider?

http://www.fkautomotive.de

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Trur dette kommer til å bli en av Norges værsting Golf'er ass! :D Jævlig stoort og omfattende prosjekt, men du greier også å gjennomføre det, hehe..:) Masse videre lykke til og håper bilen er klar til Gatebil i Våler! :) Hvertfall jeg GLEDER MEG til det!

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vr6R

hjulbue bakhjulbue%20bake%20nr%202.jpg

Fett prosjekt det her.

- Hvem tar seg av lakkingen her?

- Har du no peiling på hva det koster å få hel lakert en Golf 3 i samme farge som bilen allerede har (sølv metalic), slipinga gjør jeg selv. Og Skal kun lakkes utvendig

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkeringa på bilen min er ei lokal bedrift som tar seg av.

lakkering bare utvendig vil jeg regne med du må blø ca 6-7 tusen for om du ikke kjenner en lakkerer som trenger litt ekstra lomme penger. elle du kan høre litt rundt å spørre om bedriften bare kan ta bilen når de har en ledig stund for en billig penge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vr6R

lakkeringa på bilen min er ei lokal bedrift som tar seg av.

lakkering bare utvendig vil jeg regne med du må blø ca 6-7 tusen for om du ikke kjenner en lakkerer som trenger litt ekstra lomme penger. elle du kan høre litt rundt å spørre om bedriften bare kan ta bilen når de har en ledig stund for en billig penge

Ok... jaja, da har jeg noe jeg kan gå etter hvertfall. Takk

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...