Omega<3 Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Hei har nå montert 2 JBL 120watt i hattehylla. koblet den til i ein Denver 800w forsterkar. også har eg ein 500w bass. Men for ikke til å spille høytalerne og bassen samtidig:-S Hva kan være problemet? feilkobla kansje? Har lite peiling. Takk for svar;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 For at det skal bli lettare å hjelpe deg, er det greit med info, info og info! Korleis skifter du imellom bassen og høgtalerene i hattehylla? Er det ein 4-kanal eller 2 kanals forsterker du har? Eller har bassen ein eigen forsterker? Har du signal inn på alle inngangene på forsterkeren(e)? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Det er ein 4kanals forsterkar, og bassen er koblet til den og 2høytalere i hattehylla. Bak på forsterkaren er det 6 innganger, 3 raue og 3 kvite. Ifrå forsterkaren til spelaren går det 2 ledninger. dei to ledningene skal inn i 2 av dei 6 inngangene på forsterkaren. men då får eg enten lyd i ein høytaler i hattehylla og bassen. og eg kan bytte om slik at eg får lyd i begge høytalerne i hattehylla men då får eg ikkje i bassen. Her er link til forsterkaren: http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bilstereo/forsterker/4-kanals-forsterker/Denver-CAP-4100%28116751,4698%29 Det er går an å gå innpå bruksanvisning nederst til siden.. Takk for svar;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Du trenger bare et par såkalte Y-kabler, så du får signal inn på begge par av inngangene på forsterkeren. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Takk ska du ha! Har tenkte på da men viste ikkje att det gjekk an;-) er jo stor nok forsterker til å drive bassen og høytalerne så;-D. Skal ta å kjøpe mg 2 sånne i morgen!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg