turboaudi Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Er det noen her som har peiling hvor det er best å sette to 12toms subber i en audi a4 sedan og hvordan det helst skal gjøres. send gjerne brev Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjareturns Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 skal du lage kasse eller har du ferdig kasse ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Som jeg nevnte i andre tråden du skrev dette i; Prøv å få plass i reservehjulbrønnen. Støp en kasse i glassfiber (eller lag av tre) og plasser subbene der. Mange som gjør det. Eller du kan lage en kasse og sette opp mot seteryggen. Første forslaget lar deg beholde mest mulig av bagasjerommet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjareturns Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Eller bare ha deg en kasse :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 hm, skal bygge meg kasse som passer til reservehjulbrønnen :D Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 hm, skal bygge meg kasse som passer til reservehjulbrønnen :D Pett3r her inne bygde en til sin B5 Avant, han brukte ikke glassfiber, så du kan jo sende han en pm og høre om han har noen bilder ^^ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 kan være kurrant å bare ha de inntil seteryggen.. også kan du jo lage et rack til forsterker(e) i reservehjulsbrønnen så frigjør du litt plass her.. er du litt tøff kan du jo bare dra plusskabelen under bilen i et k-rør og inn i det lille hullet nederst i brønnen så slipper du å ha anna enn signaler inne i kupeen.. bare gir deg noen ideer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg