Gå til innhold

golf 2 bilcross

Ranger emnet

dimmern

Anbefalte innlegg

Er det rakrør på den, så sett på igjen en lyddemper værtfall.. En motor er avhengig av en viss motstand i eksosanlegget for å yte best. Jo lengre bak du setter lyddemperen, jo bedre er det.

Hva slags Golf er det du har da? 1.8 90hk'ern eller er det en 1.8 GTI?

Din Rallyboutique i Sverige er eksperter på Golf-trim (sjekk det på google eller ettellerannet, jeg tror det skrives omtrent slik) Trimkam, greinrør og porting/planing av topp er teoretiske svar sånn rent generelt værtfall. Er det en GTI er ting litt enklere. Der kan mye gjøres for en billig penge og da få en bil som er rimelig konkurransedyktig. Har hørt flere bruker bl.a spjeldhus fra Audi 5E-innsprøytninga og bensintrykksregulator fra Volvo 240 Turbo (høyere trykk enn vanlig innsprut) men jeg er ingen Golf-mann så jeg kan ikke gi bedre svar enn dette uten å sjekke mere selv, og det er ting du sikkert klarer helt fint selv.. :-) Sjekk på bilcross.no, og slike steder. Ta ett søk på google så skulle det ikke forundre meg om det ikke skulle dukke opp ettellerannet tips og triks. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det dere Golf'ere kjøper kam og annen trim da, egentlig? Finnes det noe sted der de selger slik til "bilcross-priser" eller må dere fort ut med 2-2500.- for ett trimkam-kit ala Piper-cams, Kent-cams etc?

Hvordan er det å sette i en GTI-kam i en forgasser-versjon av 1.8 da? For oss som ikke har satt oss inn i det med innsprøytning, mener jeg...:drunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider