crazy passat Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Noen her som har peiling på hvilke type tennplugger mann bør bruke, har en 1.8t b5 bsr steg 3 med 221hk nå, men har tenkt til og sette på et Garrett 1.8T GT28RS Kit om ikke veldig lenge, så blir vel rundt 320hk ca. Hvem bør jeg velge? Takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Noen her som har peiling på hvilke type tennplugger mann bør bruke, har en 1.8t b5 bsr steg 3 med 221hk nå, men har tenkt til og sette på et Garrett 1.8T GT28RS Kit om ikke veldig lenge, så blir vel rundt 320hk ca. Hvem bør jeg velge?Takk for alle svar. De vanligste pluggene til denne motoren er vel Bosch super4 Fr78, NGK - PFR6Q og BKUR7ET. Bosch super 4 vet jeg brukes på 240 hk K04 oppsett, så det skal nok holde. Du kan jo også spørre på f.eks mekonomen eller andre steder om de har kaldere plugger også siden du kjører litt høyere effekt. Vet også noen som kjører med originale Audi Rs2 plugger, hvis du mener det er verdt prisen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy passat Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 vet du prisen på de RS2 pluggene? Åssen er det evt å kjøre med sånne plugger før jeg har gjort noe mer. Tar vel et par mnd før resten er på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 (endret) vet du prisen på de RS2 pluggene? Åssen er det evt å kjøre med sånne plugger før jeg har gjort noe mer. Tar vel et par mnd før resten er på. Jeg ser at på Mekonomen så koster Bosch med art.nr BD41776 kr 233,75 kr. De har også en Platina plugg fra NGK med art.nr 18-PFR7B til kr 488,75. Du får sikkert detta billigere andre steder, men da har du et utgangspunkt iallfall. Tror nok helt vanlige plugger til 1,8t funker veldig bra til effekter opptil 300 hk iallfall. Jeg hadde et turbokit til min AEB motor som skulle gi rundt 300 og da skulle de originale pluggene holde helt fint. Men det går jo an å prøve seg fram og se. Endret April 3, 2010 av turbotom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy passat Skrevet April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg