Morkjen Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Har en 80 cab med 2,3l femmer. Når motoren er kald vil den nesten ikkje starte.. starter kun ved hjelp av mykkje kjining eller avogtil en liten sprut me startgass. Nor den først starter må den stå å gå på tomgong i 5 min før den går sjikli på alle fem.. kan de vere plugger som er på tide å skifte ut? Takker for svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar79 Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Har en 80 cab med 2,3l femmer. Når motoren er kald vil den nesten ikkje starte.. starter kun ved hjelp av mykkje kjining eller avogtil en liten sprut me startgass. Nor den først starter må den stå å gå på tomgong i 5 min før den går sjikli på alle fem.. kan de vere plugger som er på tide å skifte ut? Takker for svar... Hadde samme problem på min 80, bytta da Temperatursensor for motorstyring å problemet ble løst. :) koster ca 300 - 400kr Siter 02 Vectra C 2.2 Cdti 00 Astra 1.6 16v sport Caravan 97 Astra 1,7 Tds Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg