Hans Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Nam! Det var pent! :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Det var pent . Legg ut bilder når du er ferdig da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 det ble sinnsykt bra!! Stå på! Husk å vise oss resultatene.. jeg venter i spenning Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 fett prosjekt. kommer til å gå unna i en liten 205 det. må kjøpe diffbrems og da :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by cfn fett prosjekt. kommer til å gå unna i en liten 205 det. må kjøpe diffbrems og da :D Han har vel ikke sagt hvilken av bilene han skal ha den i da? ser 2 biler i avateren hans jeg:) tipper nok den røde jeg:D Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by AXi0N Han har vel ikke sagt hvilken av bilene han skal ha den i da? ser 2 biler i avateren hans jeg:) tipper nok den røde jeg:D hehe. så bare 205'n jeg. må jo ha det i den da! 405'n kan være bruksbil! :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by cfn hehe. så bare 205'n jeg. må jo ha det i den da! 405'n kan være bruksbil! :D 405èn kommer orginalt med mi16 motoren(16ventiler). det gjør ikke 205èn.. du får heller ikke satt på en mi16 topp på 8 ventilern siden olje og vann kanaler passer ikke Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 men det er ikke noe problem og sette hele mi16 motorn i 205'n! Vet om flere som har gjort det. så det! :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by cfn men det er ikke noe problem og sette hele mi16 motorn i 205'n! Vet om flere som har gjort det. så det! :D det har du rett i.. men ikke like gøy å ha en mi16 med en sliten 205 motor i Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Bare for å oppklare det ;) 205'en er min og 2 kompiser sin. Den er forøvrig omtalt i Drive i denne månedens utgave, se side 92. Meget dårlig tid i stage drive da jeg snurra hver bidige gang. Slicks med for mye lufttrykk og 1 plussgrad samt mye vann var ikke noe god kombinasjon med knallstivt understell :) 205'en har 1.9 Mi16 motor med ca. 160hk. Gutmann triminnsug osv.. 405'en er en standard Mi16. Jeg har i tillegg 2 Mi16 motorer liggende i deler i garasjen, så nok av motorer har vi da :) BTW.. det er bare noe alle tror at Mi16 toppen ikke plasser på 8v blokka til 205 GTi'n. Den passer rett over (også oljekanalene), den største utfordringen er i grunn å få montert det andre strammehjulet da det ikke er gjenger osv. til dette på gti blokkene. Stemplene blir også feil og må modifiseres osv. derfor er det alltid enklest og best å bruke en komplett Mi16 motor. Mi16 motoren har også underspyling av olje på stemplene, noe 8v motoren ikke har. Den motoren jeg bygger nå skal først inn i 405'en og på sikt har jeg lyst på en egen 205 å montere den i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Pent-pent-pent :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by B1ack_Mi16 Bare for å oppklare det ;) 205'en er min og 2 kompiser sin. Den er forøvrig omtalt i Drive i denne månedens utgave, se side 92. Meget dårlig tid i stage drive da jeg snurra hver bidige gang. Slicks med for mye lufttrykk og 1 plussgrad samt mye vann var ikke noe god kombinasjon med knallstivt understell :) 205'en har 1.9 Mi16 motor med ca. 160hk. Gutmann triminnsug osv.. 405'en er en standard Mi16. Jeg har i tillegg 2 Mi16 motorer liggende i deler i garasjen, så nok av motorer har vi da :) BTW.. det er bare noe alle tror at Mi16 toppen ikke plasser på 8v blokka til 205 GTi'n. Den passer rett over (også oljekanalene), den største utfordringen er i grunn å få montert det andre strammehjulet da det ikke er gjenger osv. til dette på gti blokkene. Stemplene blir også feil og må modifiseres osv. derfor er det alltid enklest og best å bruke en komplett Mi16 motor. Mi16 motoren har også underspyling av olje på stemplene, noe 8v motoren ikke har. Den motoren jeg bygger nå skal først inn i 405'en og på sikt har jeg lyst på en egen 205 å montere den i. det må jeg si.. ikke dårlig Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Hat du borret opp får å få inn dem nye innsugsventilene? Hvor mye kostet alle 16?? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Uhm.. Ikke rukket å fått gjort alt det enda nei. Betalte ca. 2000,- inkl. frakt for 8 ventiler. Angående motorprosjektet så har jeg hittil bare blokka og veivakslingen som jeg skal bruke. Har tenkt å fikse opp toppen som neste trinn, da den må freses ut fra 83 til 87m borring, så jeg vil gjerne vite nøyaktig volum i forbrenningskammeret før jeg bestiller stempler og råder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.