Facedown Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Hei. Fant igjen 8" elementene mine her om dagen, så nå skal jeg bygge kasse til bilen. Noen som kan fortelle meg hvor stor kassa bør være?. Og om jeg bør ha lukket eller med rør, og eventuelt størrelsen på rør? Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Umulig å spå om du ikke kan fortelle navn&nummer på dem... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Jeg tror ikke du bommer grovt om du lager ei kasse på 25-30 liter lukka, pleier jo å fungere det til de fleste 8" elementer :) Men som nevnt vanskelig å spå noe. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg