Gloms Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Så hvis jeg stiller den opp spruter forsterkeren ut mer lyd til høytalerne? Og omvendt hvis jeg skrur den ned? Hvordan kan det påvirke om det kommer pipelyd eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Så hvis jeg stiller den opp spruter forsterkeren ut mer lyd til høytalerne? Og omvendt hvis jeg skrur den ned? Hvordan kan det påvirke om det kommer pipelyd eller ikke? ja den bestemmer da volumet på høytalerene som er tilkoblet forsterkerendu stiller på.. å justere gain for å kvitte seg med støy er vel egentlig kun å fikse probleme kontra å LØSE det.. da forsterker den mindre av støyen og mer av signalet når du skrur opp lyden på spilleren.. hadde jeg vært deg ville jeg gått over alle strømtilkoblinger og utført de skikkelig.. altfor ofte at dårlig kontakt (ofte jording) skaper problemer.. alle signalkabler nå til dags er skjermet og vil derfor skjelden ta opp støy av de beryktede strømkablene som går ved siden av.. sjekk at spilleren din og forsterkeren har godt nok tilkoblede kabler så skal du nok se det forbedrer seg:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Har brukt denne mange ganger, uten trøbbel, merkelig nok har jeg aldri hatt trøbbel med støy i anlegg, men hørt det hos mange andre. har nok mye med kvaliteten i tilkoblingene dine å gjøre:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg