boXer Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Gjør noe stilig med Veyron :cool: Noe jeg laget for lenge siden. Ikke særlig basert på modifisering av bilen men er jo fortsatt lov :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Går det an å gjøre den bilen fetere da? Den er jo den lekreste bilen som er laget noen gang.. Så den på Expo i Paris i fjor, og det oste krefter av den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 Går det an å gjøre den bilen fetere da? Den er jo den lekreste bilen som er laget noen gang.. Så den på Expo i Paris i fjor, og det oste krefter av den... Er jo det som blir utfordringen. For å banne litt i kirka så synes jeg ikke den er så pen. (Fet ja, pen nei) Griselabb designen treffer ikke så dypt på meg :) Og grillen er så stygg jeg blir flau på Bugatti's vegne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Syntes ikke den er så veldig pen jeg heller......... (Får vel snart beskjed om å stille meg i skammekroken en stund tenker jeg.......:rolleyes: ) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Men at det er fete felger på den kan vel alle vere enig i? Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Felgene er det latterligste på hele bilen synes jeg. 1001hk også har den felger som ser ut som de hører hjemme på en Cadilac Towncar ellerno. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg