sveimyrv Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 bilcross bil ønskes kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveimyrv Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 ingen som har noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pappa torsk Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 har en jeg...i østfold da...86 sierra, 2dr uten soltak..står uten motor og gear,og nedplukket innv,kun dash igjen,understell osv er p,så rullende på hjul,sitter på no 15 alu også.litt rust på vanlige steder,men har sett dem som er langt værre i trafikk. hvit av farge. vet disse kan gå for noen kr men 3000 kjapt og greit så er jeg fornøyd..var tenkt som vingeprossjekt men holder meg til dem 2 på snart 50 år jeg har:D sarpsborg,97734794 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg