Gå til innhold

Hjelp ang meguiars step 123

Ranger emnet


Seatfr

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hvor lang tørketid det er på de forskjellige produktene innen denne serien?

Paint cleaner

Polish

voks

 

Litt trist og gjøre for mye feil med akkuratt det og siden det ikke står noe slik på "bruksanvisningen" så håpet jeg kanskje det var noen som hadde svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Step1: Ta på eit lite område og tørk av med ein gang. Eg tar denne på eit område på ein størrelse som er ca so stor som ei halv dør.

Altso her er det ikkje tørketid

 

Step2: er lenge sia eg brukte step2, men meiner at det er same som step1

 

Step3: Ta på heile bilen. Tas av når produktet er tørt. (om du venter 30 minutter ekstra pga at du f.eks. tar ein matpause, har ingenting å sei)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på hvor lang tørketid det er på de forskjellige produktene innen denne serien?

Paint cleaner

Polish

voks

 

Litt trist og gjøre for mye feil med akkuratt det og siden det ikke står noe slik på "bruksanvisningen" så håpet jeg kanskje det var noen som hadde svar.

 

Step 1 og 2 skal jobbes inn på små områder av gangen, og poleres av med en gang. Step3 skal herde, hvor lenge kommer an på temperatur og luftfuktighet... Hvis du drar fingeren over skal det være helt "rent" under; dvs. den skal ikke være klissen.

 

 

Edit: Todleif kom før meg, men med riktig svar :)

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår