Gå til innhold

Filmen fra Alexander P sin sesong 2003 (vinner av gatebil 03)

Ranger emnet

AndySix

Anbefalte innlegg

Originally posted by Era

Får sett filmen men ingen lyd hvilken kodec trengs for denne og hvor finner jeg den?

Jeg vet, jeg vet.. spør meg. :D

nå gjetter jeg litt først..

Du bruker Windows XP? nemlig..

har nemlig hatt samme problem og uansett hva jeg har lasta ned av codec og divx og xvid osvosv har det ikke nytta..

Det du gjør er ca noe sånt:

Kontrollpanel- Legg til maskinvare - "Neste" - "ja, jeg har koblet til maskinvare" - Neste - "Legg til ny maskinvare (nederst)" - Neste - "Installer maskinvare som jeg velger manuelt" - Neste - Velg "Lyd, video og spillkontrollere" - Neste - Har diskett - velg så "sti" til Windowsmappa, og så inn i system32-mappa. klikk på "mmdriver" og "Åpne" velg Microsoft APDCM driver i lista så er det bare å si OK et par ganger og starte på nytt..

Vips, lyd...

Du må selvfølgelig si "fortsett installasjon" selv om MS sier at driverne ikke er signerte...

dett skulle være dett..

Er glad for nå fikk jeg endelig lyd på et par filmer jeg ikke hadde lyd på. :)

(ja, jeg vet det ble detaljert men det får gå) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by robhaugen

Jeg vet, jeg vet.. spør meg. :D

nå gjetter jeg litt først..

Du bruker Windows XP? nemlig..

har nemlig hatt samme problem og uansett hva jeg har lasta ned av codec og divx og xvid osvosv har det ikke nytta..

Det du gjør er ca noe sånt:

Kontrollpanel- Legg til maskinvare - "Neste" - "ja, jeg har koblet til maskinvare" - Neste - "Legg til ny maskinvare (nederst)" - Neste - "Installer maskinvare som jeg velger manuelt" - Neste - Velg "Lyd, video og spillkontrollere" - Neste - Har diskett - velg så "sti" til Windowsmappa, og så inn i system32-mappa. klikk på "mmdriver" og "Åpne" velg Microsoft APDCM driver i lista så er det bare å si OK et par ganger og starte på nytt..

Vips, lyd...

Du må selvfølgelig si "fortsett installasjon" selv om MS sier at driverne ikke er signerte...

dett skulle være dett..

Er glad for nå fikk jeg endelig lyd på et par filmer jeg ikke hadde lyd på. :)

(ja, jeg vet det ble detaljert men det får gå) ;)

Jepp XP Prof hmmm mangler XP CD og den ber om ei fil jeg ikke har får ta det når jeg kommer hjem til CD.

Håper det funker.

Magnus: Er nok litt tung i hørselen etter mye vri åtter brøl og justering av dobble webere :D men ikke så døv... :)

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS_Driver

Andy har gjort en kjempejobb her!! :)

Kjekt at folk liker resultatet, og takk for alle hyggelige kommentarer! :) :cool:

Alexander P

Fet film Alex:D:D

Du satser vel ikke mindre til neste år?

Hilsen Naboen

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS_Driver

Andy har gjort en kjempejobb her!! :)

Kjekt at folk liker resultatet, og takk for alle hyggelige kommentarer! :) :cool:

Alexander P

Var kult å se deg vinne og at du gjorde det bra :) thumpsup . Snakka med deg forresten i sommer. Var vell første Gatebil-løpet på Rudskogen da vi snakka om rally og litt såndt ;)

Bildet ligger her

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Hva slags kamera ble brukt i bilen? Det virket veldig bra, mange kameraer som filmer inne i biler gjør at man ser interiøret på bilen veldig tydlig, mens banen som er forann bilen blir altfor lys.

Hei, kameraet er et Panasonic NV-GS1 (mini DV) montert med en brakkert på velteburet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Fet film Alex:D:D

Du satser vel ikke mindre til neste år?

Hilsen Naboen

Hallo Espen!

Jeg prøver å få til en sesong også i år, men vet ikke helt om det blir full sesong, men kjører garantert noen av løpene.

Det er også gjort (gjøres) ganske mange forandringer på bilen, bl.a ny farge... + +

Stikkord er tid og $$.. :rolleyes:

Alexander P

Lenke til kommentar
Del på andre sider