(Stian) Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 (endret) Hai. Har bestilt noen tennplugger på http://www.sparkplugs.com når jeg bestilte skrev jeg inn vanlig informasjon om meg å bankortet som på vanlige nettbutikker. så måtte de ha tlf nr til banken min. Men dagen etterpå fikk jeg mail tilbake om at de ikke fikk sjekket om jeg var eier av kortet å de måtte ha kopi av bankkort å førerkort. trengte bare de fire siste tallene på kortnummeret så jeg kunne streke over resten. fra førekortet ville de se navn å adresse men står jo ikke noe adresse på det. Bestillingen ville også bli avlyst hvis jeg ikke sendte informasjonen. synes dette virket litt rart å skummelt :) står også i nettbanken at pengene er gått ut av konto. Det jeg lurer på er om noen har noen formening eller erfaring med denne nettbutikken. tenkte også å ta en tlf til banken å høre med de. Evt erfaring fra andre nettbutikker som har iridium plugger til husaberg. takker for alle svar:pray Endret April 3, 2010 av ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Men dagen etterpå fikk jeg mail tilbake om at de ikke fikk sjekket om jeg var eier av kortet å de måtte ha kopi av bankkort å førerkort. trengte bare de fire siste tallene på kortnummeret så jeg kunne streke over resten. fra førekortet ville de se navn å adresse men står jo ikke noe adresse på det. synes dette virket litt rart å skummelt :) står også i nettbanken at pengene er gått ut av konto å hvis jeg ikke sendte den informasjonen så ville bestillingen ble avlyst. det jeg lurer på er om noen har noen formening eller erfaring med denne nettbutikken. tenkte også å ta en tlf til banken å høre med de.takker for alle svar:pray Hørtes veldig mistenksomt ut, men om du leser her er det noe forklaring på dette, men det skader jo ikke å spørre banken. http://www.sparkplugs.com/orderinginfo.asp Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Finn en plass de aksepterer Pay Pal.. Jeg skulle bestille deler fra Tyskland en gang. De skulle til slutt ha så mye info om meg att jeg droppa hele greia... Det går helt sikkert greit. Men de TRENGER ikke all denne infoen.. Mitt tips. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 ebay.co.uk, søk på bil/motoren du har og kjøp de som fabrikken anbefaller til 1/4 av prisen du må betale i norge.. Ikke gjør det vanskeligre enn det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Iridium plugger til husaberg får du nok tak i ganske lett via Ebay! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Var samme opplegg når jeg bestilte fra Sonicelectronix. Var ikke noe problem der i alle fall. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg