Gå til innhold

Skummel nettbutikk?

Ranger emnet

(Stian)

Anbefalte innlegg

Hai. Har bestilt noen tennplugger på http://www.sparkplugs.com når jeg bestilte skrev jeg inn vanlig informasjon om meg å bankortet som på vanlige nettbutikker. så måtte de ha tlf nr til banken min. Men dagen etterpå fikk jeg mail tilbake om at de ikke fikk sjekket om jeg var eier av kortet å de måtte ha kopi av bankkort å førerkort. trengte bare de fire siste tallene på kortnummeret så jeg kunne streke over resten. fra førekortet ville de se navn å adresse men står jo ikke noe adresse på det. Bestillingen ville også bli avlyst hvis jeg ikke sendte informasjonen. synes dette virket litt rart å skummelt :) står også i nettbanken at pengene er gått ut av konto. Det jeg lurer på er om noen har noen formening eller erfaring med denne nettbutikken. tenkte også å ta en tlf til banken å høre med de.

Evt erfaring fra andre nettbutikker som har iridium plugger til husaberg.

takker for alle svar:pray

Endret av .....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dagen etterpå fikk jeg mail tilbake om at de ikke fikk sjekket om jeg var eier av kortet å de måtte ha kopi av bankkort å førerkort. trengte bare de fire siste tallene på kortnummeret så jeg kunne streke over resten. fra førekortet ville de se navn å adresse men står jo ikke noe adresse på det. synes dette virket litt rart å skummelt :) står også i nettbanken at pengene er gått ut av konto å hvis jeg ikke sendte den informasjonen så ville bestillingen ble avlyst. det jeg lurer på er om noen har noen formening eller erfaring med denne nettbutikken. tenkte også å ta en tlf til banken å høre med de.

takker for alle svar:pray

Hørtes veldig mistenksomt ut, men om du leser her er det noe forklaring på dette, men det skader jo ikke å spørre banken.

http://www.sparkplugs.com/orderinginfo.asp

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider