feirik Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Holder på å pusser opp en 325i 1986mod. Tenkte jeg skulle lakke bilen svart pga av at det ble enklest for at den var svart før, men nå har jeg kommet på bedre tanker og skal lakke den i en farge som vekker oppsikt! Tenkte jeg skulle slippe å lakke inni mortorrom, bagasjerom og i dørene. PÅ bilen står det nå full rieger gts styling.Hvilken farge skal jeg velge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Estorilblau met. er en farge som vekker stor oppmerksomhet.. Værtfall blant BMW elskere.. Skaffer du billig lakk:) ? Hva må du betale for hellakkering? Du har også kule farger som avusblå, lemansblå, hellrot osv.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feirik Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by BMW-323 Estorilblau met. er en farge som vekker stor oppmerksomhet.. Værtfall blant BMW elskere.. Skaffer du billig lakk:) ? Hva må du betale for hellakkering? Du har også kule farger som avusblå, lemansblå, hellrot osv.. Takk for tipset, vet du om noen sider som viser disse fargene? Skaffer lakken til innkjøpspris. skal greie å fa hellakkering ned til 5-6000:D hvordan blir det med svart inni i dørene og slik med disse fargene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Siden du lurer på shadowline-lister, hvorfor ikke i delfingrå? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 grå med shadow er fint.. 5-6000 for lakkering? Legg til 500 da så har du lakkerte dørkanaler osv.. :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feirik Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Har tenkt litt på gift grønn nøen som har sett en gift grønn e30? takk for de andre tipsene,men litt oppbrukt delfingrå synes jeg:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 hørtes ikke ut som en farge Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Må for all del ikke finne på å lakke den gift-grønn. Er ikke det sånn farge som lyser i mørket (nesten hvertfall)??? Mange andre farger du kan velge. Forskjellige blåfarger er kult, delfin-grå er og fin (men nøytral). Velger du rødt må du polere deg ihjel (som meg), men det er fint når det er på stell. Brilliant-rot --> finfin farge det ja Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by feirik Har tenkt litt på gift grønn nøen som har sett en gift grønn e30? takk for de andre tipsene,men litt oppbrukt delfingrå synes jeg:op er en kamerat av meg som har giftgrønn... ser IKKE ut :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Nei fy og fy... Hvis bimmern blir lakka i den fargen, ser det ut som noen har spydd galle på den...eller noen andre former for syre lokalisert i magen.. ÆSJ Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Hoff, jeg syns ikke BMW er av type bil som kler shock-farger! Alt for mye klasse og stil til å se ut som et duplo-prosjekt på SFO.. Svart, grå, blå og sånn grønn som Henning Engen har er flotte farger :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Nå vet jeg ikke hva forskjellige farger og sånn heter, men her er iallefall en jeg liker: Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by bmw-bergen Nå vet jeg ikke hva forskjellige farger og sånn heter, men her er iallefall en jeg liker: Den fargen var SKIKKELIG rå! Noen som vet hva den heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Er jeg helt på jorde hvis jeg foreslår at det er den som kalles RS-blå? Den originale ford focus RS har noe lignende iallefall.. Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by kroffer Er jeg helt på jorde hvis jeg foreslår at det er den som kalles RS-blå? Ja. RS-blå er en audi farge først sett på Audi RS2 Et bilde til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg