ejhoi Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Hei. Har nylig skaffa meg et K&N åpent filter med vegger til min A3 1.8T. Det ga meg mye kvikkere repons og grommere lyd... Men etter 2-3 dager begynner motoren å harke og hoste når jeg gir gass (kald motor). Så jeg satt tilbake original filter med boks, da har jeg ikke det problemet lenger... Ser ut som det er noe feil med luftblanding??? Har lyst til å sette tilbake K&N filter uten dette problemet. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjareturns Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 er ikke så godt kjent med audi. men mener og huske at det er luftmengdemåleren som ikke tåler det. evt kan du sende en e-mail til autopower. eller ringe de på 370 59 190 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Du må bytte ut det K&N filteret til ett som ikke er oljebasert! Ellers ryker luftmendemåleren din ;) TS Racing leverer gode uftfilter til vår type motor og bil :) Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 OK. har jo en som er tilpasset S3, da antar jeg at den er ikke oljebasert... Begynner å lure om S3 har større filter enn A3 1.8T... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Tror ikke S3 har større. Men vet ihvertfall at hvis du opplever fusk så er det ett kjent problem med K&N filter på vår type motor. Finnes mange gode produsenter av luftfilter som ikke er oljebaserte. Har du orginal boks? Eller åpent filter? Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg