fillern Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Noen som har tenkt eller prøvd dette? Mye ombygging som skal til? Har en '97 A4 1.8T Quattro. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedface Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 den blir jo en sylinder for lang da! så enten blir det flytte torpedovegg eller forlenge bilen ;) Siter 99' TT q 92 S4 avant 5seter x91'S2 3B-> ADU, porsche calipere 314mm, 269mm x91' 520 x2stk Scirocco 8vT og 16vG60 xGolf G60 snart turbo x89' Passat Stv. bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Speedface den blir jo en sylinder for lang da! så enten blir det flytte torpedovegg eller forlenge bilen ;) Å skal nå alltids få kilt nedi en sylinder til uten å flytte på torpedovegg eller forlenge bilen. Men lurer på hvordan det er med plassen ellers? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by fillern Å skal nå alltids få kilt nedi en sylinder til uten å flytte på torpedovegg eller forlenge bilen. Men lurer på hvordan det er med plassen ellers? blir altfor dårlig plass mot fronten.. hvis du ikke skal ha radiator baki da.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Kjetilr blir altfor dårlig plass mot fronten.. hvis du ikke skal ha radiator baki da.. Får se hva jeg gjør med radiator og sånt da. Hvordan er det med motorfester og annet på 2.2T motoren i forhold til 1.8T motoren da? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 må sikkert lage nye fester.. + mye annet slit... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Syns dette var litt kult. Er ikke den motoren liksom ut datert da? Vil ikke du sitte igjen med mere penger etter du har solgt bilen din og kjøpt deg en S4 eller S2 i stedet?.. Vil jo bli en jævli tøff bil da. Nyere Audi med 5er lyd, sikkert mange ihugga Audi fans som kommer til å lure når du freser forbi. Radiatoren får vel bare stå på siden da, som den gjør i de fleste 5er biler. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by Hersker Hans Syns dette var litt kult. Er ikke den motoren liksom ut datert da? Vil ikke du sitte igjen med mere penger etter du har solgt bilen din og kjøpt deg en S4 eller S2 i stedet?.. Vil jo bli en jævli tøff bil da. Nyere Audi med 5er lyd, sikkert mange ihugga Audi fans som kommer til å lure når du freser forbi. Radiatoren får vel bare stå på siden da, som den gjør i de fleste 5er biler. Synes ikke den motoren er utdatert. Den er jo gammel da, men synes fremdeles det er den beste motoren VAG har laget. :-) Skal undersøke litt mer. Er fristet til å la det stå til. :-) Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Har ikke TS Racing hatt denne motoren i den rosa A4-en sin? Han har i hvert fall peiling... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by fillern Synes ikke den motoren er utdatert. Den er jo gammel da, men synes fremdeles det er den beste motoren VAG har laget. :-) Skal undersøke litt mer. Er fristet til å la det stå til. :-) Var bare ironisk jeg når jeg sa den var utdatert. Syns ikke bilen min er helt utdatert heller jeg, selv om den er nesten 20 år og har en ganske tidlig versjon av 5rn, holder bra følge med trafikken hvertfall Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by Zamot Har ikke TS Racing hatt denne motoren i den rosa A4-en sin? Han har i hvert fall peiling... Har vel bare sittet fire sylindrede motorer i den mener jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by NoLimit Har vel bare sittet fire sylindrede motorer i den mener jeg... Oki, kan godt hende jeg tar feil (men trodde jeg har hørt det...). Men den mannen har uansett peiling på A4 og bytte ut motor i denne! ;) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by Zamot Oki, kan godt hende jeg tar feil (men trodde jeg har hørt det...). Men den mannen har uansett peiling på A4 og bytte ut motor i denne! ;) TS har ikke hatt femmern i den rosa A4'en. Han har hele tiden satset på mest mulig effekt i den 4 sylindra 1.8T-en. Men nå driver han på med ny motor. Tror det er basert på IMSA-motoren. Og ja, han har virkelig peiling. :-) Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by fillern TS har ikke hatt femmern i den rosa A4'en. Han har hele tiden satset på mest mulig effekt i den 4 sylindra 1.8T-en. Men nå driver han på med ny motor. Tror det er basert på IMSA-motoren. Og ja, han har virkelig peiling. :-) Er visst en 4-sylindret 2,0 16V med komponenter fra VW Motorsport iflg ryktene jeg har hørt ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Det var kanskje den 2-literen jeg tenkte på. Det har vel vært litt forskjellig i den. I jula satt 1,8T-motoren i den mener jeg han sa... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg