Gå til innhold

2.2T fra S4/S6 i en A4.

Ranger emnet

fillern

Anbefalte innlegg

Originally posted by Speedface

den blir jo en sylinder for lang da! så enten blir det flytte torpedovegg eller forlenge bilen ;)

Å skal nå alltids få kilt nedi en sylinder til uten å flytte på torpedovegg eller forlenge bilen. Men lurer på hvordan det er med plassen ellers?

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fillern

Å skal nå alltids få kilt nedi en sylinder til uten å flytte på torpedovegg eller forlenge bilen. Men lurer på hvordan det er med plassen ellers?

blir altfor dårlig plass mot fronten.. hvis du ikke skal ha radiator baki da..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette var litt kult. Er ikke den motoren liksom ut datert da?

Vil ikke du sitte igjen med mere penger etter du har solgt bilen din og kjøpt deg en S4 eller S2 i stedet?..

Vil jo bli en jævli tøff bil da. Nyere Audi med 5er lyd, sikkert mange ihugga Audi fans som kommer til å lure når du freser forbi.

Radiatoren får vel bare stå på siden da, som den gjør i de fleste 5er biler.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Syns dette var litt kult. Er ikke den motoren liksom ut datert da?

Vil ikke du sitte igjen med mere penger etter du har solgt bilen din og kjøpt deg en S4 eller S2 i stedet?..

Vil jo bli en jævli tøff bil da. Nyere Audi med 5er lyd, sikkert mange ihugga Audi fans som kommer til å lure når du freser forbi.

Radiatoren får vel bare stå på siden da, som den gjør i de fleste 5er biler.

Synes ikke den motoren er utdatert. Den er jo gammel da, men synes fremdeles det er den beste motoren VAG har laget. :-)

Skal undersøke litt mer. Er fristet til å la det stå til. :-)

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den motoren er utdatert. Den er jo gammel da, men synes fremdeles det er den beste motoren VAG har laget. :-)

Skal undersøke litt mer. Er fristet til å la det stå til. :-)

Var bare ironisk jeg når jeg sa den var utdatert. Syns ikke bilen min er helt utdatert heller jeg, selv om den er nesten 20 år og har en ganske tidlig versjon av 5rn, holder bra følge med trafikken hvertfall

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Oki, kan godt hende jeg tar feil (men trodde jeg har hørt det...). Men den mannen har uansett peiling på A4 og bytte ut motor i denne!

;)

TS har ikke hatt femmern i den rosa A4'en. Han har hele tiden satset på mest mulig effekt i den 4 sylindra 1.8T-en.

Men nå driver han på med ny motor. Tror det er basert på IMSA-motoren.

Og ja, han har virkelig peiling. :-)

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har ikke hatt femmern i den rosa A4'en. Han har hele tiden satset på mest mulig effekt i den 4 sylindra 1.8T-en.

Men nå driver han på med ny motor. Tror det er basert på IMSA-motoren.

Og ja, han har virkelig peiling. :-)

Er visst en 4-sylindret 2,0 16V med komponenter fra VW Motorsport iflg ryktene jeg har hørt ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider