Gå til innhold

RNS-E Problem

Ranger emnet

Matsey

Anbefalte innlegg

heisann, jeg har kjøpt meg en rns-e for 2 mnd siden å ettermontert i min audi a4 b6 avant, jeg hadde først en rns-d i bilen min som jeg tok ut å satt inn en RNS-E, jeg fikk med et tynt lag med instruksjoner, så jeg må ha gjort en stor tabbe, for at det kommer ikke lys rundt spillern, og det kommer ikke opp på displayet ved speedometeret hva jeg hører på. så må jeg slå spillern av/på hver gang jeg starter bilen... den slår seg ikke av seg selv..

Jeg har prøvd å sjekke om noen kabler er løse, men finner ikke feilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en oversikt over ledninger som må byttes om

http://www.nsxjr.com/docs/RNSDtoE.pdf

sakset fra vacn forum

"har du hatt navi plus og skal oppgradere til rns-e er det meget enkelt. Da må du koble sammen 2x2 ledinger på tmc tuneren som sitter under dashbordet ved rattet, og koble på can high og can low på den kontakten som har turkis vippehendel av de koblingene som går inn på navi plus. Det følger med beskrivelse på hvilke ledninger som skal kobles sammen med den adapteren fra kufatec. "

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har koblet alt etter beskrivelsene, men kan det ha noe med at jeg har ettermonterte xenon kit,, som ikke har canbus? at de forstyrrer eller noe? for noen ganger, så får jeg lys rundt spiller og det kommer opp på displayet hva jeg hører på.. men plutselig merket jeg at det ikke kommer opp i det hele tatt, nå er det vel 3uker siden jeg så lys rundt spillern.. er det noen i tromsø området som er flink med det her å har tid til å sjekke dette..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider