alarm92 Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Slik så bunnpanna ut Etter å ha hoppet på dette hoppet og laget dette merke i veien og her ligger olja :D Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Kjipern den der =P det som er lttt synd med audi er at man sikter med bunnpanna først i dumper osv! men det der fikser du lett vettø:D Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Det er heldigvis billige bunnpanner til disse da, og den er ikke så halgæren å bytte, minnes jeg måtte av med ene labben til motorfestet på V. side. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Ja, e jo laga av nakka amøba akkurat den delen med bunnpanna :O Skal slå mæ ei beskyttelsesplata under med luftgrill for kjølinga sin del. Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 bra det ikke er bare jeg som knuser bunnpanner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 bra det ikke er bare jeg som knuser bunnpanner :) x2 :P Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 steike hvor flink dere er! Opplever at bilen tar neddi som fy på sidene, men ikke bunnpannen :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Da må du få en tyngre høyrefot for å oppleve det;) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 ja sikkert, prøver å behandle Audien med litt kjærlighet :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 fra gamle bunnpanneslitern :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 fra gamle bunnpanneslitern :D HAHAHA! Du e råå mainn! :pray Har bytta mi no ;) Brukte 6 tima blank. Med forberedelse og rydding :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 SLapp du å løsne traversen? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Skaff deg motorplate i skikkelig stål :) Iallefall hvis bilen er noe serlig senka ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 fyy, begyn å bruk A4'en din med vett, ser jo ikke annet en riper, spessielt på det turbo-stålrøret som går under bilen :P :P hihi Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Haha :P Alt du ser under der er fra forrige eier som kjørte som en idiot hele tia :O Punnpanna var faktisk sprukke når jeg fikk bilen, så den svetta litt. Måtte ned med traversen, så satt jeg girkassejekken i girkassa å jekka den opp. Fordi motoren henger jo fast i traversen, så vis man skal ha den ned, må motoren opp! Så fikk jeg en kompis til å henge seg i traversen, så fikk jeg ut den gammle! Men det var bare på fetthåre! Plukka ned den silen og blåste den ren med trykkluft, og kan raportere at den va litt tett, og etter å ha renset den er det INGEN ulyder i ventiler kamakslinger etc. Åja, bukplate vurderes! eller bare en profil som går under panna, så den tar støyten. Så slipper jeg å sku ned hver gang jeg må bytte olje, så slipper jeg en hel plate på 20 kg -_- Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg