enjareturns Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 (endret) Blitt flyttet til den 8mai p.g.a det er et annet treff i kr.sand og det har vært dårlig respons her og som sagt annet treff... kom på det andre treffet folkes http://www.facebook.com/event.php?eid=117613348254483&ref=mf Heihei :) nå er det på tide vi drar igang et streetmeet iarendal da? :) lenge sia sist det var. dette er bare i tankene. vil se om det blir noe oppmøte eller hva det blir. jeg tar ikke hensyn til burning og alt f*enskap dere finner på :P hehe(men kjører dere ifylla blir dere lepa langt inni cella;) Så hadde planer om og starte på stoa på parkeringsplassen der :) ta en runde eller flere igjennom byen på lørdagen ;) og resten tar vi der ifra . så håper folk vil komme :) kom gjerne med innspill au da :) Endret April 14, 2010 av enjareturns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 tar sikkert en tur jeg, får med noen flere i området og =) Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjareturns Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 spre detta da folkens ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Lenge siden det var treff i Arendal nå ja, var bra det som var for 3? år siden, selv om vi bare ble jagd av politiet hele tiden.. Vi burde vel heller ha en annen plass å stå en oppe med coop, der kommer politiet med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjareturns Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 tenkte bare og ha det som en møteplass evt. men folk... kom igjen det må jo bli noe av detta :) vi savner blårøyk og biler her i arendal hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Jøss, det skjer noe. Når går en igang da? Minner fra streetmeetet på Biltema i 06. http://www.antonisen.no/pictures/index.php?list=30 Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Jeg kommer i alle fall! Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfandre Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Jeg kommer i alle fall! 2x:well: Siter - Nissan 200sx S14 Zenki - Honda Prelude 2.0L '93 [Til salgs!] x "Bitchimishu Cancer" 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nik0lai Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Skal prøve å komme jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holyman Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Ikke umulig, notert i kalender ihvertfall. :) Siter -97' Civic LS/VTi Coupè - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjareturns Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 bra folk :) ser bra ut detta :) send meld rundt te alle sånn som vi gjorde før i tia hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 klokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjareturns Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 (endret) nei, si det du ? tid vil folket komme ? 18.00? så viser vi oss ibyen når folka er kommet der hehe :P da har jeg tatt en besluting og vi tar et møte. samma hvor mange som kommer. jeg kjører iværtfall igang et steetmeet. kom med mopeder,sykkler,biler,fly enn pokker dere vil :P bare møt opp på stoa foran biltema. så tar vi og forflytter oss ned til byen. og vi finner en plass på torsbudalen er en øde plass vist folk vil ta en brei en :P så vi flytter oss der når vi har samla oss :) kom med innspill. vi drar detta i gang ;) Endret April 9, 2010 av enjareturns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjareturns Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Og vist noen kjører ifylla eller gjør hærverk. blir de kjørt langt pokker inn i skogen på enten myra eller froland. så ikke tenk på det engang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Kl 18 er nok litt tidlig. Hvis du sier 20 så tror jeg vi treffer litt bedre. Da er også alle dødelige kommet seg hjem. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg