Gå til innhold

Audi a4 b5 quattro.senkesett hjelp.

Ranger emnet

grimlock

Anbefalte innlegg

75mm?! da er jo ikke bilen kjørbar etterpå :P

Men bsbildeler feks har senkesett :)

Når jeg kjøpte justerbart til min så stod det at det kunne senkes til feks 75mm, men da hadde det ikke blitt godkjent da camberen på bilen er så bort inni natta feil :P

Endret av Slippern

Audi A4 1,8 - 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte justerbart til min så stod det at det kunne senkes til feks 75mm, men da hadde det ikke blitt godkjent da camberen på bilen er så bort inni natta feil :P

4472_182281085230_797055230_6951461_498485_n.jpg

Dette her var min forrige audi,den var senket en smule mer en 75,husker ikke hvor mye jeg senket den.men den var fullt kjørbar hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4472_182281085230_797055230_6951461_498485_n.jpg

Dette her var min forrige audi,den var senket en smule mer en 75,husker ikke hvor mye jeg senket den.men den var fullt kjørbar hehe

min er senket 40mm og er ikke spessielt mye kjørbar :p meen ha du sikkert endel bedre veier enn her nordpå? :P

Audi A4 1,8 - 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STD. V-Maxx coilovers til Quattro: http://www.v-maxx.no/WS/index.php?main_page=product_info&cPath=1_3_16_17&products_id=217

Senker fra 20-120 mm! Kan bli noe mykt på såpass senk, så V-Maxx har kommet med en extrem versjon av settet med både høyde og stivhets justering. Men på 75mm senk må du iallefall valse, det kan jeg garantere deg! :)Alt for mye spør du meg iallefall.

40-60 er fint på disse bilene :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

har bare fått høre at hvis ikke senkingen på en tq er helt 100% likt rundt om så kan du ta knekken på girkassen og mellomaksel.om det er sant det vet jeg ikke,men ville spørre rundt for å være helt sikker på hva som stemmer og ikke stemmer!.for det stemmer jo at du ødelegger bilen om man har bredere dekk bak enn foran på en tq.om det også er en myte veit jeg ikke..men begynner å lure på hvor folk får det fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri hørt iallefall. Bredere dekk har heller ingenting å si, annet enn at du risikerer å subbe borti hjulbuene enda mer.

Det som derimot kommer til å skje er at du kan få feilslitasje på dekk. Så lenge man har lik senk og like dekk per aksel går det nok bra.

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider