Gå til innhold

Kjøp av ny audi A6 1998-2004

Ranger emnet

jorniboy89

Anbefalte innlegg

hei, har en stusselig 2,6v6 a6 c4 som skal byttes ut i en feit c5 av noe slag 2000-2004 mod. noen som har erfaringer med kjøp av stv 1,8 turbo? noe jeg virkelig burde skjekke ? vet forstillingen er et slit på de her men tenkte på 1,8 motor mye problemer?

tenkte litt på denne her http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21375325

veldig fin i lakk og ferdi sotet og senket til mitt bruk:D

low and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstillingssett selges på ebay for rundt 1k. For ca 1500 har du settet hjem til deg, så det er det minste å frykte:) har selv 1.8t motor og er veldig fornøyd med denne. solide motorer og det finns en haug med deler og tuning deler til en rimlig pris iforhold til en god del andre motorer.

også ett + er at det er så mange som har denne motoren i sin bil at det finns masser av info og evt problemstillinger på nettet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha avant,familie ;) men tenkte litt å hente den som jeg linket. ebay ja det var ikke dyrt i det hele tatt! regnet med at det kom på flere tusenvis av kroner! så jeg gjør ikke et dumt valg om jeg kjøper den jeg linket? prøvekjørte en her i tromsø til 250 000 kr men var fan ikke verd de pengene! stygg i lakken og hatte gått 88000km å så for jævelig ut!

blir å kjøre den opp i fra oslo te tromsø åsså skal jeg style den med nye lykter og kansje led lykter bak vet ikke enda. å den som jeg har linket er litt styla , sota,eksos,felgalarm var drit fett!!!! umulig å stjele felgene :D

low and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så kommer komplett forstillingssett til disse her seg på ca 11-12.000 kr inkl arb.penger på merkeverksted.

Dyrt ,men nødvendig av og til.

Kvaliteten på det er upåklagelig da de er forsterket iallefall.Så hvis du ser sånn på det så kan du få mange sånne sett på ebay for den prisen du må betale for dette originalt.Men garanti osv....faller bort fra merkeverkstedet hvis du tenker på historikk/service/etch... ved montering av uorginalt.

Det blir da et spørsmål om hvor mye man skal legge i,i en såpass gammel bil m.h.t det ovennevnte.

Man kan selvfølgelig bytte det aller,aller nødvendigste hvis ikke riktig alt er utslitt,men når bilen først er inne for sånne ting blir det billigere å ta hele hurvet med en gang.Før eller seinere må det andre skiftes likevel.

Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=21536654 den er planen nå tenkte jeg.. men venter på finanse å tid til og hente bilen jobber så mye.....

har også sett på denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21439229

gått 100k mindre til 50 tusen mere så jeg vet ikke hva jeg skal velge:S

low and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider