Gå til innhold

Om -og oppbygging av bil

Ranger emnet

Taasaasen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg lurer på om det finnes noen andre enn risløkka trafikkstasjon som kan godkjenne biler som er bygd om ?

Jeg har vært der 3 ganger, og det har vært et helvete hver gang !

jeg er litt lei kan du si...

er mange traffikkstasjoner som kan godkjenne. bare finn noen andre stasjoner i nærheten av dær du bor så drar du ditt heler.

men koffer har det vært helvette de 3 gangan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men koffer har det vært helvette de 3 gangan da?

Det har noe med at disse gutta forandrer mening hele tiden, første gang møtte jeg på en fyr som ikke hadde snøring på bil i det hele tatt!? Jeg prøvde så enkelt jeg bare kunne å forklare om VR6, golf, Jetta, vekt, tidligere godkjenninger, likheter på karroseri osv. (jeg hadde med meg papirer også, men ikke alt er mulig å få tak i)

og så fort det gikk over på noe som var utenfor hans kompetanse så sier han "detta går ikke, TÜV, Volkswagen papirer"..

Andre gangen, så møter jeg opp; jeg fikk prate med en annen fyr, han hadde visstnok mer peiling, men da var det som først var greit -feil. så da måtte jeg stikke hjem igjen (vekta på bilen).

Tredje gangen så prata jeg med samme fyr igjen, jeg hadde gjort akkuratt som han hadde sagt (letta vekta)... men da hadde han pratet med en annen fyr som mente at jetta'n ikke kunne godkjennes med VR6, og han skrudde av skiltene...

Men du sier at det finns flere værksteder som kan gjøre dette ?

I wanted to give my engine a blow-job....

so I bought him a Turbo^^ Ptsshh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send de en mail(gjerne få mailadressen til "høvdingen" på stasjonen) og spørr AKKURAT hva du trenger av dokumentasjon for å få det godkjent. Så printer du ut mailen, tar den med, og dytter den oppi trynet på han som skal godkjenne. Gir tilfredstillelse + du får godkjent bilen.

:D

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har noe med at disse gutta forandrer mening hele tiden, første gang møtte jeg på en fyr som ikke hadde snøring på bil i det hele tatt!? Jeg prøvde så enkelt jeg bare kunne å forklare om VR6, golf, Jetta, vekt, tidligere godkjenninger, likheter på karroseri osv. (jeg hadde med meg papirer også, men ikke alt er mulig å få tak i)

og så fort det gikk over på noe som var utenfor hans kompetanse så sier han "detta går ikke, TÜV, Volkswagen papirer"..

Andre gangen, så møter jeg opp; jeg fikk prate med en annen fyr, han hadde visstnok mer peiling, men da var det som først var greit -feil. så da måtte jeg stikke hjem igjen (vekta på bilen).

Tredje gangen så prata jeg med samme fyr igjen, jeg hadde gjort akkuratt som han hadde sagt (letta vekta)... men da hadde han pratet med en annen fyr som mente at jetta'n ikke kunne godkjennes med VR6, og han skrudde av skiltene...

Men du sier at det finns flere værksteder som kan gjøre dette ?

ja det du skal gjøre er og eventuelt ringe rundt til forskjelige stasjoner og snakke med de angående kordan det bir og kordan papirer du treng.

Har hadd samme problem selv. men kontakta en ana stasjons og snakka med de og dro bortover og fikk godkjent. noen stasjoner kan hva vanskelig og ha med og gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det du skal gjøre er og eventuelt ringe rundt til forskjelige stasjoner og snakke med de angående kordan det bir og kordan papirer du treng.

Har hadd samme problem selv. men kontakta en ana stasjons og snakka med de og dro bortover og fikk godkjent. noen stasjoner kan hva vanskelig og ha med og gjør.

Okei, det høres ikke dumt ut ! det beste er nok å snakke med en som er litt høyt oppe, med rettigheter :)

Jeg får prøve, det skal ikke være lett lenger !

I wanted to give my engine a blow-job....

so I bought him a Turbo^^ Ptsshh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Du verden har du havnet i den klemma du og :-)

Nei de er slettes ikke lette å ha med å gjøre. Sier det ene og så det andre.

Skjekk trådene mine så ser du hvilket H jeg har hatt med dem. Risløkka og SFOOR .......... Du har noe å bryne deg på der gett :-)

Mvh, Eric

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider