jete Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Nå har endelig tiden kommet til å lakkere bilen:m'm: Men hvem skal jeg la gjøre dette? Jeg krever en meget høy finish på jobben. Jeg er IKKE interesert i noen 15-20tusen kr lakk jobb,da jeg vet billig ikke er synonym med bra. Kom gjerne med firma navn og kjør på med bilder av bilene som har blitt lakkert. Mvh Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Har sendt deg en privatmld til en i Oslo som kanskje kan ta jobben.Også sendt deg hjemmesiden til et av de beste lakkverkstedene i oslo. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet April 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Har sendt deg en privatmld til en i Oslo som kanskje kan ta jobben.Også sendt deg hjemmesiden til et av de beste lakkverkstedene i oslo. Toppers!! Jeg skal kontakte fyren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Jævli ironisk av deg å si først " jeg krever høy finish på jobben men jeg gidder ikke å betale noe for det " hva forventer du deg? vet ikke hva du jobber til daglig, men tenk deg om to ganger før du poster noe så dumt her. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 emm.. Tipper han meiner at han vil gå over den summen og ikke under.. Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 hahahahhahahahaahahha han her var gjerrig! "jeg vil gjerne høyglanspolere min porsche cayenne. men du får max 500spenn for det" lizz'm........ du får det du får for det du betaler med! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ares1234 Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 dere var jo jævlig flink å lese da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 enten så vil han ha en lakkering til 50laken! eller så vil han ha lakkering til 10! det er enten eller Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 når jeg tenker etter. vil han kanskje ha den dyre utgaven? ;) ehehheh Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Etter å ha lest et par ganger tar jeg det som at han vil betale MER enn 15-20 000kr. Kunne kanskje vært skrevet litt annerledes for å få det frem lettere (: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet April 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Etter å ha lest et par ganger tar jeg det som at han vil betale MER enn 15-20 000kr. Kunne kanskje vært skrevet litt annerledes for å få det frem lettere (: Bingo der mister:m'm: en lakkering til 15-20 tusen blir aldri bra jeg betaler nok en del mer enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Stikk nedom Lillestrøm Bil og Karosseri neddi Sagdalen og prat med dem :) Fikk lakkert en frontfanger der en gang og ble veldig fornøyd. Plastsveisa noen sprekker jeg ikke hadde sett en gang :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 endelig noen som har skjønt det da... Betale for kvalitet- JA, det vil vi se mer av. Mange som vil ha det strøkent, nesten gratis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg