Gå til innhold

92 modell E36 318ia

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

Jeg var å prøvekjørte en sliken bil i dag, og slo fort ifra meg tanken om å bli eier..

- Automatkassa ulte og nappet

- Kast i bremser

- 180000km (kanskje ikke ille men)

Det som jeg synes er ille, var att han forlangte 99000kr for den.. Det må da være svindyrt?

Det skal også nevnes att bilen var skikkelig fin, ikke rust, eller ei eneste ripe utapå.. Ett par skjønnhetsfeil på dash.. Men minimalt

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg synes i allefall att 99 lapper var sinnsykt dyrt.. Han sa att den var kjørt av voksen mann, men tror heller den var en smule rævkjørt av ungdom.. Var dessuten ikke med cd spiller, men i hullet der den skal sitte, så jeg att det var signalkabler.. ikke vanlig av en voksen mann egentlig.. (40 åra)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

100k for den? hørtes dyrt ut..

Jeg skal selge min for 125-130..

93mod 320i 24v coupe M-tech

nye bremser rundt hele..foringer, absolut alt utstyr osv..

Skal du selge bilen din igjen?? Hva er det nå du skal kjøpe da?

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdere sterkt og selge min jeg også, har lyst på en 328i Coupe.

Savner og ha Coupe og angrer litt på at jeg bytta til Sedan :rolleyes:

Hvor mye kan jeg få for min?

95 320i Sedan M-Tech km. 113000 17" alu sommer og 15" alu vinter, komplett servicehefte og mye utstyr.

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vikings

Vurdere sterkt og selge min jeg også, har lyst på en 328i Coupe.

Savner og ha Coupe og angrer litt på at jeg bytta til Sedan :rolleyes:

Hvor mye kan jeg få for min?

95 320i Sedan M-Tech km. 113000 17" alu sommer og 15" alu vinter, komplett servicehefte og mye utstyr.

Markedet florerer av E36 så det skal mye til for at du får en kjøper som vil ha den for at den er M-tech. Men jeg tror du kan få rundt 120-130 k hvis den rette kjøper kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mer E36 til salgs enn det er E30.... Men ikke så mange som er så ny som min....hehe...

Kunne allikevel godt hatt E36, men da skulle det vært 320 eller 325 coupè eller sedan

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

er mye e36 der ute.. Men har enda ikke sett en 93mod 320 coupe med absolutt komplett M3 pakke samt angel eyes, rieger takspoiler og fult utstyrt ..:)

Har du bilde av den?

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Jeg var å prøvekjørte en sliken bil i dag, og slo fort ifra meg tanken om å bli eier..

- Automatkassa ulte og nappet

- Kast i bremser

- 180000km (kanskje ikke ille men)

180000 for en 12 år gammel BMW er ikke dårlig, så lenge han kan dokumentere at bilen virkelig er gått så langt, og ikke lengre (viktig med servicehefte, og hvis bilen er tidligere import, viktig med papir fra Tyskland, helst BMW Tyskland, om hvor mye bilen var gått da).

Kast i bremsene på disse bilene er vanlig, og ikke dyrt å fikse... Regn med 2-2500 + arbeid (med forbehold om at kun bremsene foran som må byttes)... Det kostet det å fikse på min (93 318i)...

Ulyder fra automatkassen er absolutt ikke bra... har ikke peiling på dette, men snakket med mange, og de sier at så lenge du hører ulyder fra gearkassen skal du holde deg langt unna bilen, for det kan bli dyrt å fikse...

Prisen på 99', er som du sier alt for høy, uansett hvor nydelig den ser ut utenfra... Ønsk selger lykke til med salget, le litt sånn ekkelt og avslutt samtalen, og la han leve i drømmeland...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider