ELLINGSEN Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Du kan sende meg en PM med info. Jeg jobber i Gjensidige så jeg kan jo regne på pris for deg :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 bare ta ringerunden! men ligg unna terra!!! hvorfor? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oliwer Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Har hjulpet flere av lærlinggutta på jobb med dette, virker som Terra og Gjensidige er gode på unge sjåfører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 jeg føler jeg ble lurt av terra...kjøpte sykkel til 100,000kr... etter 3 mnd ble den stjelt...Men jeg kunne bare få tilbake halve beløpet av terra....eller kjøpe tilsvarende til 89k...problemet var at man ikke fikk den sykkelen til 89k.....faenmg kjeltringer hele gjengen Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Tryg er skambillige på 18-23 år. Men Postbanken er billigst :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Jeg er i grunnen godt fornøyd med Gjensidige, hadde IF før, men var noe med kundebehandlinga som ikke fallt så godt i smak +1, er veldig fornøyd med Gjensidige. Kjenner også flere som jobber der, og de gjør det de kan for å ordne saker! Så fort de kan, og så bra de kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg