Gå til innhold

Omega 2.0 16v starter ikke

Ranger emnet


Brekki

Anbefalte innlegg

Hei, har nylig kjøpt meg en Omega 2.0 16v 96 modell, som ikke ville starte (fikk den billig:m'm:). Vi misstenker at det kan være veivføler eller kamakselføler(?). Ihvertfall, vi prøvde å bytte veivføler idag, men vil fortsatt ikke starte. Skal prøve kamakselføler i morgen, men imens prøvde jeg den såkalte "bindersmetoden" og fikk følgende feil:

 

0335

0230

0100

0340

 

Noen som kunne tydet dette for meg?

Vil det gi gnist hvis følerene er defekte? Kan den i det hele tatt starte? Er veldig åpen for andre forslag på hva det kan være, ettersom jeg har veldig lite erfaring med motor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk att visst ikke kam eller veiv føler virker vil du å få opp en del andre feilkoser, pga de får strøm og signaler via kam og veiv føler.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver jeg å bytte disse først. Viste seg at de hadde gitt meg feil veivføler, så må inn og bytte den også, så da blir det sansynligvis ikke gjort noe før til helga.. Kanskje jeg lager en tråd på bilen seinere, når den er litt mer presentabel:tannløs:

 

Takk for raske svar forresten!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest sdansynlig er det nok veivføleren så ville nøyd meg med å bytta den først. burde starte med deffekt kam føler.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår