jtl200983 Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 (endret) Hei folkens! =) Min V6`er står høyt på tomgang. Symptomer; starter bilen og den ruser seg rett opp til 2000rpm og detter ned på 1500rpm med engang. Dette gjør den uansett om kald/varmt ute eller kald/varm motor. Ellers går bilen helt greit når jeg kjører og den startet lett. Ingen lugging eller fusking. Har sett over slanger. Hvor sitter evt kaldstarter og tomgansventil på disse bilene? Må jo være en av de tingene da. Har ikke rep. bok så aner ikke hvor dette er hen. Bilder hjelper MASSE hvis noe har. Takker for svar=) Lurer også på en ting til. Bak på innsugsmanifolden så er det to vakumsklokker? (to runde metall enheter med et stag inni midten som styrer et spjeld inni innsuget. Dem har 2 stk slanger på hver av seg) Den ene som står mot passasjer siden har vakumet sugt inn staget. På den andre som er mot fører siden bak på innsuget har ikke noe vakum dratt den inn. Kan noen V6 eier se på sin bil om dette er korrekt? dette som jeg beskriver er når bilen står på tomgang ved 1500rpm. Vet ikke om det blir noe forandringer med de greiene når man gasser på litt. Mvh Jarl-Thomas, Hønefoss Endret April 8, 2010 av jtl200983 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.